Plavanje je zelo zdrav šport, saj ne obremenjuje sklepov in hrbtenice. Manj poznano plavanje v mrzli vodi pa dodatno krepi in dviguje odpornost, izboljšuje cirkulacijo in mišični tonus, pomladi kožo, zmanjšuje celulit, pospešuje metabolizem, obenem pa tudi deluje kot antidepresiv, saj spodbuja izločanje hormona sreče - dopamina.

Spoznajte mamici, ki plavata 356 dni v letu

Ewa in Ana, mamici v poznih tridesetih in zgodnjih štiridesetih, pravita, da jima mrzla voda pomiri živce, zbistri um ter učvrsti telo. Hladna voda ju je zamikala pred dvema letoma, ko sta izvedli novoletni skok v morje. Tisto sezono sicer nista takoj začeli z rednim plavanjem, sta pa prvič začeli s plavanjem že proti koncu aprila, ko je imela voda približno 15 stopinj. Ob koncu poletja pa sta se odločili, da plavalne sezone preprosto ne bosta končali in da bosta plavali do naslednjega poletja. V najtežjih trenutkih sta spodbujali druga drugo in tako vztrajata še danes.

Plavanje v mrzli vodi je v njiju zbudilo željo, da v temačnem obdobju epidemije pričneta ne samo iskati ampak tudi ustvarjati svetle trenutke. Tako je nastal njun YouTube kanal, pospremljen z družbenimi omrežji in spletno stranjo; vse to pod imenom 365coldswim. Kot pravita, skušata s filmčki plavanje v mrzli vodi približati "navadnim smrtnikom" ali vsaj razvedriti tiste, za katere njuni argumenti o koristih plavanja v mrzli vodi niso dovolj prepričljivi, da bi žrtvovali udobje bunde, kape in rokavic.