K**c pa 2020!

Pristop s praznično kampanjo poskrbel za dobrodelno preklinjanje

P.R.
24. 12. 2020, 12.02
Posodobljeno: 24. 12. 2020, 12.04
Deli članek:

Pristop je v praznični kampanji pozval prejemnike novoletnih čestitk, da letu 2020 povedo, kar mu gre. Številni so se od razvpitega leta poslovili s kletvicami. Pristop je cenzurirane psovke pretvoril v finančna sredstva, ki jih je podaril društvu za pomoč brezdomcev. Zbrana sredstva od dobrodelnega preklinjanja so namenili za prenovo čajne kuhinje Kraljev ulice in 5-zvezdnično kosilo za brezdomce. Digitalno platformo so kot prostor za sproščanje nakopičenih pritiskov zdaj ponudili v rabo vsem.

Pristop
Pristop je s praznično kampanjo poskrbel za dobrodelno preklinjanje.

»Na Pristopu smo letošnja sredstva za novoletna darila namenili tistim, ki še posebej potrebujejo pomoč. Ker resnične težave običajno rešujemo skozi kreativne zgodbe, ki jih bolje sliši več ljudi, je tudi praznična čestitka sledila našemu načinu delovanja,« so idejno zasnovo za novoletno čestitko pojasnili v svetovalnem podjetju Pristop.

Novoletna čestitka kot platforma za sproščanje

Spletno mesto, kamor so s praznično čestitko na Pristopu zaposlene, naročnike in prijatelje povabili k preklinjanju, ni imelo samo dobrodelnega namena, ampak je bilo zasnovano tudi kot prostor za sproščanje nakopičenih pritiskov iz leta 2020. Zaradi pozitivnega odziva prejemnikov so se na Pristopu odločili, da bo platforma javno dostopna vse do konca leta.

Za vsako cenzuro, kjer so prejemniki novoletnih čestitk namesto celotne kletvice zapisali znak *, je Pristop namenil 1 evro za pomoč brezdomcem.

Kraljem ulice še vedno lahko pomagate

Za vsako cenzuro, kjer so prejemniki novoletnih čestitk namesto celotne kletvice zapisali znak *, je Pristop namenil 1 evro za pomoč brezdomcem. Sredstva bodo namenjena za prenovo dotrajane čajne kuhinje društva Kraljev ulice, * pa bodo v začetku leta spremenili v nekaj bolj okusnega od besed ter za brezdomce zakuhali Kosilo s 5*. Kraljem ulice, ki so letos utrpeli izpad dohodkov pri prodaji cestnega časopisa in številne težave zaradi epidemije, lahko še vedno pomagate tako, da na 1919 pošljete sporočilo BREZDOMCI1 in s tem donirate 1 evro.

Na Pristopu obljubljajo, da je praznična kampanja prva zgodba v nizu družbeno odgovornih projektov, ki bodo v začetku leta predstavljeni na novi komunikacijski platformi. Namenjena bo pomoči ranljivim družbenim skupinam in ozaveščanju o izzivih, s katerimi se spopadajo v vsakodnevnem življenju.

Pristop je v praznični kampanji pozval, prejemnike novoletnih čestitk, da letu 2020 povedo, kar mu gre.

***
Dodatne informacije
media@pristop.si
01 2391 200
***
Akcijo je omogočil: Svetovalno podjetje Pristop
Kreativni direktor: Peter Zabret
Vodje projekta: Ema Knez, Sanja Subić, Neža Bajželj
Komunikacijska strateginja: Meta Celestina
Odnosi z mediji: Meta Celestina, Mira Ćirović
Tekstopisec: Peter Zabret
Umetniški direktor: Matija Kocbek
Oblikovalca: Matija Kocbek, Lenart Slabe
Vodja razvoja Renderspace: Peter Rožac
Oblikovalec Renderspace: Gregor Pogačnik