Zanimivosti

Novost v liniji Radi imamo domače

Oglasno sporočilo
13. 11. 2020, 09.00
Posodobljeno: 16. 11. 2020, 10.11
Deli članek:

Združeni pod okriljem skupne blagovne znamke

Spodbujanje lokalne pridelave ima številne prednosti, saj predstavlja pomemben delež pridelkov na tržišču, ki nimajo prednosti le v kakovosti, temveč prispevajo tudi k zmanjševanju onesnaževanja okolja in pozitivno vplivajo na lokalno gospodarstvo.

Tega se zelo zavedajo tudi pri Mercatorju, saj želijo najprej ustreči kupcem, ki vedno bolj povprašujejo po lokalnih izdelkih, s tem pa krepijo tudi lokalno tradicijo in širijo domačo proizvodnjo.

Tržnica z lokalnimi izdelki v Mercatorju

Tržnica z lokalnimi izdelki v Mercatorju Pestra lokalna ponudba Radi imamo domače vas bo razveselila z domačimi okusi in z lokalno kakovostjo. V Mercatorjevih trgovinah jo boste prepoznali po značilnem srčku. Simbol je odraz zaupanja v lokalne pridelovalce in proizvajalce, ki hrano pridelujejo in pripravljajo s ponosom in z ljubeznijo. Družino 1.400 vrst izdelkov Radi imamo domače so to jesen pri najboljšem ponudniku lokalnih izdelkov, Mercatorju, povečali za 56 vrst izdelkov, združenih pod skupno blagovno znamko.

mercator
mercator

Za uspeh pomembni vsi

Za uspeh pomembni vsi Nova linija je nastala v sodelovanju s 30 partnerji med lokalnimi proizvajalci in se ponaša s pozorno izbranimi izdelki vseh vrst, oblik in okusov – od mleka in mlečnih izdelkov, mesnin, domačih sokov in sirupov, sladkih prigrizkov, mlevskih izdelkov, marmelad do medu.

Prepoznavnost proizvajalcev

Prepoznavnost proizvajalcev Združeni pod okriljem skupne blagovne znamke Radi imamo domače lokalni proizvajalci ne izgubljajo svoje identitete. Ker želijo v Mercatorju ohraniti prepoznavnost in poreklo vsakega od njih, je podoba izdelkov preprosta, jasno pa so vidni nazivi in znaki lokalnih proizvajalcev. Za še boljšo predstavo so na embalažo dodali piktogram, ki pokaže, od kod je izdelek. S stalno ponudbo domačih izdelkov nove linije Radi imamo domače želijo v Mercatorju tako večati moč skupne blagovne znamke, predvsem pa želijo doseči še več kupcev, ki se najraje odločijo za nakup domačega. Pri največjem trgovcu si bodo prizadevali krog partnerjev širiti in nabor izdelkov povečevati.