Za vse športe z loparjem (tenis, badminton, namizni tenis, skvoš) je značilno, da se visoka intenzivnost (med igro) izmenjuje s kratkimi obdobji počitka (med serviranjem), kar je podobno intervalnemu treningu. Že tri športne ure z loparjem na teden zmanjšajo verjetnost srčne bolezni in znižajo krvni tlak.

Športi z loparjem podaljšujejo življenje

Študija, objavljena v British Journal of Sports Medicine, je raziskovala povezavo med šestimi različnimi vadbami in tveganjem za prezgodnjo smrt, vanjo je bilo vključenih več kot 80 tisoč ljudi. V devetih letih, kolikor je raziskava trajala, se je izkazalo, da je bila pri ljudeh, ki so redno igrali enega od športov z loparjem, verjetnost kardiovaskularne smrti za kar 56 odstotkov manjša kot pri drugih. Prav zato so tenis, skvoš, badminton in namizni tenis zelo primerne vadbe za starejše ljudi. Ponujajo dobro kardiovaskularno vadbo, skrbijo za moč mišic v spodnjem in zgornjem delu telesa, prilagodite jih lahko vsem stopnjam zahtevnosti in zanje tudi ne potrebujete veliko opreme.

Za telo in možgane

Sicer pa igre z loparjem omogočajo tudi stransko gibanje, ki ga mnogo drugih športov ne. Človek večino svojega življenja preživi v gibanju naprej in to ponuja tudi večina vadb. Šport z loparjem pa vas prisili, da se premikate tudi nazaj in bočno, kar izboljša ravnotežje, sposobnost prenosa teže, in s tem se zmanjša tudi tveganje za padce. Tovrstna aktivnost je tudi vadba za možgane. S kognitivnega vidika izostri sposobnosti načrtovanja, sprejemanja odločitev, saj je med igro treba nenehno predvidevati naslednje poteze. Obstaja pa še kup drugih prednosti, ki jih prinašajo športi z loparjem. Ko jih boste sami prepoznali, ne boste več spustili loparja iz rok. In res nima smisla preveč premišljevati. Dajte mu priložnost in si z njim izboljšajte življenje.