Kampanja je prejela kristalno nagrado v kategoriji družbenokoristnih in ozaveščevalnih akcij. Slovencem je približala branje literature skozi dnevne navade. Kampanja se je začela na Sparovih družbenih omrežjih, kjer je Boštjan Gorenc – Pižama uporabnike vpletel v ustvarjanje dveh pravljic. Tidve sta nato končali v obliki mlečnih knjig, natisnjeni na embalaži Sparovega trajnega mleka, z namenom spodbujati branje, še posebej emocionalno branje pravljic staršev svojim otrokom pred spanjem. Akcijo je zaokrožila donacija slovenskim šolskim knjižnicam, ki bo osnovnošolcem zunaj urbanih središč Slovenije pomagala, da posežejo po sveži literaturi.

Spar
Spar
Boštjan Gorenc – Pižama, Spar mleko

"Bralna kultura potrebuje spodbudo. Poleg besed pa potrebujemo tudi dejanja. Ponosni smo, da so tudi na velikem mednarodnem festivalu z izjemno konkurenco opazili in nagradili Sparovo kampanjo. To razumemo kot priznanje, da delamo dobro," pravi vodja marketinga Spar Slovenija Janja Štular.

Kreativni direktor agencije Futura DDB Robert Bohinec dodaja, da s ščepcem inovativnosti slovenska pisana beseda lahko zelo daleč pride. »Veseli me, da je mednarodna žirija prepoznala vrednost, izvirnost in učinkovitost naših mlečnih knjig. To je svetovni kompliment celotni ekipi in še posebej naročniku, ker je bil pripravljen iti korak dlje ter podpreti bralno kulturo s konkretnimi dejanji,« sklene.

Na Futuri DDB verjamejo, da je ena izmed osnovnih nalog tržnega komuniciranja vračanje širši lokalni skupnosti ter izboljševanje družbe in njenih navad. Sicer pa so kot edini Slovenci že drugo leto zapored prejeli kristalno nagrado na istoimenskem festivalu, lansko leto za oblikovanje platnic knjige JB Restavracija.