Po njihovem prepričanju lahko s hrano, ki je v mikrovalovni pečici v nekaj minutah pripravljena za uživanje, tudi najlažje nadzorujemo apetit. Tako uspešno, da z dvema takšnima obrokoma na dan shujšamo do devet kilogramov v dveh mesecih! Brez najmanjšega stresa zaradi zapletenih receptov in seštevanja kalorij!

Zakaj so zamrznjena živila odlična?

Raziskave so razkrile zanimivo dejstvo, da bolj ko moramo hrano žvečiti, večje zadovoljstvo občutimo v želodcu. V še tako hudi časovni naglici je zato bolje seči po zamrznjeni hrani kot po instantnih shujševalnih napitkih. Približno 20 minut potrebujemo, da hormoni v želodcu sporočijo možganom, da smo jedli, in da postanemo prijetno siti. To pa je natanko toliko, kolikor v povprečju traja uživanje trdega obroka.

Več karotenoidov

Zamrznjena zelenjavna živila vsebujejo veliko karotenoidov, neprimerno več kot utekočinjena hrana, karotenoidi pa vam pomagajo shujšati do trikrat hitreje. Spodbujajo namreč delovanje hormona adinopektina, ki skrbi za hitro presnovo. Karotenoide morajo utekočinjeni hrani, še posebej tisti shujševalni, dodajati umetno. Poleg tega hrana, pripravljena kar v mikrovalovni pečici, vsebuje prav vse vitamine in minerale kot hrana, pripravljena na običajen način, s hitrim kuhanjem ali pečenjem.

Katera živila izbrati?

Dieta je praktična predvsem zato, ker vam sploh ni treba z lupo iskati živil z oznako »dietetično«. Večina zamrznjenih obrokov za eno osebo vsebuje namreč okoli 450 kalorij, kolikor dopušča naš shujševalni načrt. Preprosto napolnite skrinjo z zamrznjenimi živili, ki jih imate radi, in navdušeno spremljajte številko na tehtnici. Ta bo naglo padala, čeprav bodo vaša prva izbira makaroni s sirom ali slastne klobase.

Navodila za hujšanje

Zaužijete lahko okoli 1500 kalorij dnevno, od tega naj bo v zajtrku 250 kalorij, denimo zamrznjen hamburger in jabolko, narezano na krhlje. Prigrizek naj bo težak 100 kalorij – privoščite si trdo kuhano jajce z rezino sira in pol skodelice hrustljave zelenjave. Po 500 kalorij pa vam pripada za kosilo in večerjo – pripravite katerikoli zamrznjen obrok, ki vsebuje do 450 kalorij, dve skodelici solate ali katerekoli zelenjave, z žlico manj kaloričnega preliva; na primer 120 gramov pustih beljakovin in pol skodelice fižola.