Manj resni si žogico lahko samo podajate z ene na drugo stran brez mreže in pravil, tisti, ki ste bolj tekmovalne sorte, pa poiščite igrišče na mivki, ki ga imajo že v vsakem večjem kraju. V vsakem primeru se boste odlično sprostili, okrepili kar nekaj mišic in pokurili veliko kalorij.

Hitrost in vzdržljivost

Na začetku za badminton ne boste potrebovali veliko motoričnih sposobnosti, a ko boste postali malo bolj tekmovalni, boste hitro ugotovili, kako dinamičen lahko postane ta šport. »Igralec badmintona mora imeti vzdržljivost maratonca, hitrost sprinterja, moč metalca kladiva, udarec kovača, gibčnost artista, koncentracijo šahista in fantazijo umetnika,« lastnosti uspešnega igralca opisuje Martin Krupp, avtor številnih knjig o badmintonu. A to ne pomeni, da potrebujete vse našteto, zagotovo pa vam bodo prišli prav dobri refleksi, hitrost in vzdržljivost. Kljub temu je badminton primeren za igralce vseh starosti in sposobnosti.

Aerobni trening podaljšuje življenje

Badminton je ena najbolj priljubljenih rekreativnih iger pri nas in spada med športe, ki so izjemno prijazni do začetnika, hkrati je odličen aerobni trening, pri katerem krepimo vse mišice. Aerobna vadba, pri kateri badminton posebej izstopa, ima dokazano pozitivne učinke na vrsto medicinskih parametrov ter na podaljšanje življenjske dobe. Pri ljudeh v srednjih letih redno igranje do zadihanosti in povišanega srčnega utripa zmanjšuje smrtnost za 23 odstotkov in podaljšuje življenje vsaj za dve leti. Celo bolnikom, pri katerih je srčna bolezen že ugotovljena, lahko koristi igranje, pri katerem je stopnja napora prilagojena priporočilu zdravnika.