Kolebnica je odličen telovadni pripomoček – tako za noge kot za srce. Če ne verjamete, vzemite v roke kolebnico vašega otroka in videli boste, kako hitro se boste ob poskakovanju z njo začeli potiti. Kolebnica je tudi izredno praktična, povsod jo lahko vzamete seboj. Pa še to: deset minut poskakovanja s kolebnico pokuri toliko kalorij kot pol ure intenzivnega teka.

Gimnastična žoga

Gimnastična žoga je uporabna tako pri treningu ravnotežja kot za raztezanje ali za vadbo skupaj z utežmi. Ko sedete ali ležete na gimnastično žogo, aktivirate vse mišice centra telesa, da obdržite ravnotežje. Z žogo tako vadite za lepšo telesno držo in ohranjate zdravo hrbtenico. 

Izberite pravo velikost žoge glede na vašo telesno višino (telesna višina/premer žoge): do 168 cm/55 cm, do 180 cm/65 cm, nad 180 cm/75 cm. 

Elastični trak

Elastični trakovi so uporabni tako za začetnike kot za izurjene športnike. Kupite lahko trakove različnih stopenj upornosti, ki jih običajno ponazarjajo barve. Izberite takšnega, ki ustreza vaši telesni pripravljenosti in vajam, ki ji želite izvajati. Elastični trakovi ne zasedejo veliko prostora pri shranjevanju in so odlični tudi za na potovanja. Začetnikom priporočamo trak srednje upornosti, to lahko po potrebi povečate tako, da ga skrajšate (primite ga z rokami bolj skupaj). Pomembno je, da je trak med vadbo napet.

Uteži

Po en par eno- in trikilogramskih bo dovolj za osnovni trening moči. Ko v vadbi napredujete, pa boste seveda potrebovali težje uteži. Pri nakupu upoštevajte naslednje vodilo: če želite krepiti moč in hrepenite po velikih mišicah, vzemite težje. Za lepše, bolj enakomerno oblikovano telo in boljšo vzdržljivost pa so primernejše lažje uteži.

Blazina za jogo

To je skoraj nujen domači telovadni pripomoček. Blazina (ki ni samo za jogo, ampak je primerna tudi za vse druge oblike vadbe na tleh) vas bo obvarovala pred trdimi tlemi in vam dajala več opore kot na primer preproga. Poleg tega ne drsi. Izberite barvo in debelino, ki vam ustrezata, v športnih trgovinah je izbira pestra.

Kolebnica

10 minut poskakovanja s kolebnico pokuri toliko kalorij kot pol ure intenzivnega teka.