Zanimivosti

DIGGIT daje glas ženskam

Oglasno sporočilo
10. 5. 2019, 13.00
Posodobljeno: 10. 5. 2019, 13.46
Deli članek:

Organizatorji konference DIGGIT, ki bo 6. junija 2019 na Gospodarskem razstavišču, so se odločili, da tokrat v ospredje postavijo ženske. Med nastopajočimi bo tako več kot 60 odstotkov govork, ki pa ne bodo govorile le o digitalnih komunikacij, temveč bodo spregovorile tudi o svojem osebnem in poslovnem razvoju.

Črt Piksi
Simona Kruhar Gaberšček, programska direktorica DIGGIT-a, in Ariana Nina Eror, direktorica za razvoj partnerstev konference.

Čeprav na področju komuniciranja in marketinga deluje več žensk kot moških, pa na odrih festivalov, konferenc in drugih dogodkov še vedno prevladujejo moški. »To smo hoteli spremeniti, zato na DIGGIT-u dajemo glas ženskam. Ne pravimo zaman, da za vsakim uspešnim moškim stoji uspešna ženska. Kljub temu pa se nas ne sliši dovolj, tudi zato ker se nočemo javno izpostavljati. Žal so stereotipi, da je odločna in samozavestna ženska tudi agresivna in 'gre preko trupel', v naši družbi še kako prisotni,« pravi Simona Kruhar Gaberšček, programska direktorica DIGGIT-a.

Športnice, podjetnice, menedžerke, komunikatorke ...

Letos bodo zato na obeh odrih DIGGIT-a, osrednjem, katerega rdeča nit bo »navdihovanje«, in vzporednem, kjer bodo predstavljene najboljše prakse digitalnega komuniciranja v Sloveniji, prevladovale ženske, saj jih bo med govorci vsaj 60 odstotkov. Na glavni oder bo med prvimi stopila Sara Isaković, najuspešnejša slovenska plavalka, dobitnica srebrne olimpijske medalje, ki je svoje novo poslanstvo našla v športni psihologiji. Udeležencem DIGGIT-a bo psihološki vidik učinkovitosti in preseganja lastnih zmogljivosti približala na praktičen, zabaven in dostopen način. Sledil bo »šopek« šestih sogovornic, uspešnih poslovnih žensk, ki bodo vsaka v 10 minutah razkrile delček svojega življenja, plati, po kateri jih še ne poznamo. Iz tujine pa prihajata Faye Liddle-Moore, komercialna direktorica za Severno Evropo v podjetju Outbrain, pionirju na področju sožitnega oglaševanja, in Ioanna Mingou, vodja marketinga za Grčijo pri Mastercardu.

Zakaj bi se bali nečesa, kar nam povečuje udobje in ugodje?

Velik poudarek bo konferenca torej namenila vedno bolj aktualnemu vprašanju, kako vzdrževati ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem, saj se v digitalnem svetu meje med njima vse bolj brišejo. Kot pravi Ariana Nina Eror, direktorica za razvoj partnerstev pri konferenci DIGGIT, digitalizacija ni le trend, temveč način življenja. »Vsak napredek je grožnja ustaljenemu, hkrati pa je pot v prihodnost. Zakaj bi se bali nečesa, kar nam povečuje udobje in ugodje? Osebno se ne bojim digitalizacije in robotizacije, bolj se bojim, da sami postajamo roboti. Prav zato je naloga konference DIGGIT, da se malo zaustavimo, da našo skrb usmerimo k okolju, svoji telesni kondiciji in počutju. Da ne pogledamo na telefon, ko želimo videti, kakšno je vreme zunaj, ampak da pogledamo skozi okno.«