Blagovno znamko SENS je Zlata Zavašnik ustvarila leta 1994, njena prepoznavnost pa iz leta v leto narašča in se širi tudi izven slovenskih meja.

033mv
Mare Vavpotič / M24
Tadej Pišek si je upal biti drzen.

Poslovna pot Zlate Zavašnik se je tako začela že med študijem oblikovanja v Ljubljani, ko je oblikovala, sama izdelovala in prodajala unikatne ženske plašče. »Že takrat sem želela razviti nekaj svojega. To se je zares zgodilo kasneje, ko sem ustanovila podjetje in blagovno znamko moških oblačil SENS.« Slednja se je izkazala za tržno nišo na področju moških oblek.

030mv
Mare Vavpotič / M24
Zlata Zavašnik je Filipu Flisarju pokazala kolekcijo SENS

»Vedno sem bila kombinacija oblikovalke in podjetnice, kar se je izkazalo za veliko prednost. S kolekcijami moških oblačil sem sodelovala na mnogih sejmih in modnih revijah, tako v Sloveniji kot v tujini, in si širila krog zvestih kupcev od katerih z mnogimi sodelujem še danes. Menim, da se energija, ki jo vlagam v oblikovanje vidi in začuti in da je to tista prava dodana vrednost, ki šteje,« nam zaupa direktorica in modna oblikovalka, ki bo oblekla letošnje fatalce. 

Kakšen pa bo njihov končni videz v oblekah SENS, pa preverite v reviji AVENIJA, ki izide v petek, 24. maja.