Organizatorji pričakujejo več kot 1200 strokovnjakov medijsko-komunikacijske stroke iz več kot desetih evropskih držav in obljubljajo, da bodo obletnico proslavili tudi s presežki v programu. Na Sempl med drugimi prihaja Emma Winchurch-Beale, direktorica mednarodne prodaje pri ameriškem časopisu The Washington Post in predsednica skupine World Media Group.

Sempl
Sempl
Vse, ki boste Sempl obiskali prvič, čakajo veliki popusti.

Spregovorila bo o pozitivnem trendu, ki ga je prinesla tako imenovana medijska vojna, ki jo ameriški predsednik Donald Trump bije s številnimi medijskimi hišami že od svoje izvolitve. Potrošniki so namreč postali veliko bolj pozorni na kakovostne medijske vsebine, ki jih lahko najdejo pri zaupanja vrednih medijskih hišah. Kritično izbirajo vsebine, ki jih prebirajo, gledajo ali jim prisluhnejo. Tem pa zato namenijo tudi več pozornosti. To je seveda odlična novica za oglaševalce, ki jim večja pozornost bralcev, ko gre za kakovostne medijske vsebine, prinaša več možnosti za posredovanje oglasnih sporočil.

Ne zamudite vodilne regijske konference o medijskih trendih in si vstopnice zagotovite na www.sempl.si.

Vse, ki boste Sempl obiskali prvič, čakajo veliki popusti.