Da bomo slovenski jadralni navdušenci lahko v Portorožu začutili utrip Barcolane, je zaslužen hotel Kempinski Palace Portorož, ki je tudi glavni pokrovitelj dogodka. Za slovenski šport je regata Go to Barcolana from Slovenia izjemnega pomena, zato so za ambasadorja izbrali Vasilija Žbogarja, najuspešnejšega slovenskega jadralca in dobitnika treh olimpijskih kolajn v jadranju.

Barcolana16cb_03871
Promocijski material
Barcolana

»Veseli me, da slovenska regata Go to Barcolana dobiva na veljavi in postaja vse bolj prepoznana ne samo na slovenski, temveč tudi mednarodni jadralni sceni. Ko je me glavni pokrovitelj, Kempinski Palace Portorož povabil k sodelovanju kot ambasadorja regate, nisem niti pomislil, da vabila ne bi sprejel. Barcolana namreč ni navadna regata, je sinonim za največji jadralski spektakel v Sredozemskem morju. Vsem svetujem da si vzamejo drugi vikend v oktobru čas in gredo v soboto najprej pozdraviti slovenske jadralce na regati Go to Barcolana from Slovenia by Kempinski, ki bo letos v Portorožu, naslednji dan pa za njih stiskajo pesti na Barcolani. Nobenemu ne bo žal,« vse, ki razmišljajo, da si spektakel ogledati v živo ali ne, na slovensko obalo vabi Vasilij Žbogar.

Pri glavnem pokrovitelju pa pravijo: »Skupaj z našimi lastniki MK Group podpiramo smo se odločili, da postanemo partner največjega jadralnega dogodka, saj kot skupina podpiramo športno turistične dogodke na vseh trgih, kjer delujemo. Zato odločitev ni bila težka. Slovenski jadralni navdušenci vsako leto dihajo z Barcolano in letos želimo dihati z njimi, krepiti odnos in vzpostaviti dolgoročno sodelovanje. Le tako bomo lahko skupaj razvijali turistične dejavnosti v Portorožu in na slovenski obali,« poudarja Tomislav Hrala, direktor za marketing in prodajo Kempinski Palace Portorož.

Tomislav Hrala v2
Kempinski Palace Portorož
Tomislav Hrala, direktor prodaje in marketinga v hotelu Kempinski Palace Portorož.

V MK Group, ki je lastnik hotela Kempinski Palace Porotorž, so prepričani, da lahko samo s celovit razvoj obalnega turizma, prinese učinke in rast vseh turističnih ponudnikov na obali. »Regata je nedvomno izjemnega pomena za prepoznavnost in razvoj obalnega turizma v Sloveniji,« pravi direktor hotelske divizije MK Group Nikola Avram, in dodaja, da ni prvič, da destinacija, v katero vlagajo, postane sinonim uspešnega turizma. Njihov cilj ni zgolj ustvariti uspešen hotel, temveč razviti uspešno turistično destinacijo kot celoto. Kot ena vodilnih hotelskih družb v regiji prav zato želijo aktivno prispevati k razvoju slovenskega turizma in razviti Portorož v eno najprestižnejših turističnih letovišč na Jadranu.

Nikola Avram
MK Group
Nikola Avram, direktor hotelske divizije v MK Group

Sicer pa je turistična divizija del MK Group že 10 let. Njihov portfelj vsebuje 15 hotelov v petih hotelskih skupinah, ki vključujejo že omenjena Kempinski Palace Portorož, Kempinski Hotel Adriatic v Savudriji, MK Mountain Resort na Kopaoniku, Sheraton v Novem Sadu, poleg tega pa so še manjšinski lastniki v hotelski verigi Budvanske Rivijere v Črni Gori.

Jadralni prestiž, ki ga že nestrpno pričakujemo, bo resnično ponudil izjemno doživetje za vse gledalce, ki se bodo drugi vikend v oktobru odpeljali do obale. V času regate se odpre pogled na morje, ki je posuto z jadrnicami. Lani je na regati Go to Barcolana from Slovenia že tretjič zapored zmagala jadrnica Adriatic Europa krmarja Dušana Puha. Kdo pa bo letos unovčil svoje izkušnje in komu bo tržaška burja bolj naklonjena, pa se boste videli 13. oktobra v Portorožu oziroma Trstu.

Barcolana16cb_05506
Promocijski material
Barcolana

Lani se je 49. Barcolane udeležila 2.101 jadrnica, s čimer so organizatorji postavili svetovni rekord.

Barcolana gledalci
Promocijski material
Barcolana

Več kot 300.000 ljudi je lani obiskalo Barcolano, kar samo potrjuje njeno veličino.

Barcolana16cb_04309
Promocijski material
Barcolana

Gledalci regat Barcolana in reli regata Go to Barcolana from Slovenia lahko vsako leto uživajo v prečudovitih pogledih na jadransko morje polno najboljših domačih in tujih jadralcev.

kempinski-palace-portoroz-external-night
Promocijski material
Kempinski Palace Portorož

Glavni pokrovitelj regate Go to Barcolana from Slovenia je pet zvezdični hotel Kempinski Palace Portorož, ki se ponaša z 181 vrhunskimi sobami in apartmaji, 1500 kvadratnimi metri Spa centra, šestimi konferenčnimi sobami z dnevno svetlobo, unikatno Kristalno dvorano in zasebnim parkom. Prav tako svojim gostom ponuja dve a la carte restavraciji, Sophia in Fleur de Sel, z inovativnim konceptom hrane in pijače. Hotel je del hotelske družbe Kempinski, ki je najstarejša luksuzna evropska veriga, z več kot 120-letno tradicijo storitvene odličnosti.

Kempiniski hotel Adriatic
Promocijski material
Kempiniski hotel Adriatic

Junija letos je MK Group le korak od slovenske obale odprl najbolj luksuzno plažo v regiji, ki je del njihovega kompleksa Golf in spa letovišča Kempinski Hotel Adriatic.