Premeten PR trik?

FOTO: Letalska družba postala tarča posmeha

R.T.
19. 9. 2018, 18.37
Posodobljeno: 19. 9. 2018, 18.46
Deli članek:

Letalski družbi Cathay Pacific je uspel svojevrsten podvig. Je šlo le za nedolžno napako, ali pa nadvse premeten promocijski trik?

Twitter/Cathay Pacific
Več kot le spodrsljaj?

Sveže iz proizvodnje hale, pa mora že nazaj po novo preobleko. Letalska družba Cathay Pacific je svojega novega lepotca Boeing 777-367 poslala v zrak v kitajskem mestu Xiamen, a so spodrsljaj opazili šele »ostrooki« potniki na letališču v Hongkongu, kjer je pristal. Letalo je namreč krasil napis »Cathay Paciic.« 

Spodrsljaj je na spletu sprožil val posmeha, z nasmehom na ustih pa so ga sprejeli tudi pri letalski družbi. »Ojoj, ta posebna ošiljka ne bo trajala dolgo! Vrača se v lakirnico!« so se pošalili na twitterju. Dejali so, da je šlo za iskreno napako, a jim mnogi ne nasedajo. Eden od inženirjev podjetja Haeco, sicer sestrskega podjetja letalske družbe, ki se ukvarja z vzdrževanjem letal, pravi, da ga trditve o »napaki« niso prepričale. »Razmik med črkami je preveč enakomeren. Če bi šlo za resnično napako, bi morala med črkami obstajati vrzel,« je pojasnil. Kdo ve, kdo ima prav, a šaljivcem na spletu je za to kaj malo mar. Na twitterju so si že dali duška.