Zanimivosti

Novi Citroën C4 Cactus, nova kombilimuzina: novo vzmetenje v melodiji udobja

Oglasno sporočilo
12. 9. 2018, 11.20
Posodobljeno: 12. 9. 2018, 13.35
Deli članek:

Vožnja po luknjasti cesti, je po zaslugi napredne tehnologije, zdaj lahko celo prijetna.

Promocijsko gradivo
Citroën C4 Cactus, nova kombilimuzina je prvi citroën, ki v Evropi uvaja vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki (Progressive Hydraulic Cushions™).

Pri Citroënu smo vselej zvesti svojim genom in nenehno razvijamo nove inovacije, da bi povečali udobje v avtomobilu. Ker ne moremo vedno izbrati najbolj umirjene in prijetne poti, se zanašamo na pomoč napredne tehnologije in zunanje dejavnike s cest obračamo v svoj prid.
Optimalno udobje vožnje smo ujeli v melodijo udobja s pomočjo vzmetenja s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki (Progressive Hydraulic Cushions™).

Promocijsko gradivo
Pri Citroënu se zanašamo na pomoč napredne tehnologije in zunanje dejavnike s cest obračamo v svoj prid.

Delovanje vzmetenja in udobno vožnjo s Citroënom C4 Cactus, novo kombilimuzino, uprizarja dejanska melodija udobja, ki jo je v note ujel mladi slovenski skladatelj Leon Firšt, prejemnik velike nagrade na mednarodnem tekmovanju iz glasbene kompozicije. Vožnja po luknjasti cesti je lahko povsem prijetna s pomočjo nove napredne tehnologije hidravličnega vzmetenja, ki ublaži tresljaje. Prav ta udobna vožnja, ki daje občutek lebdenja nad cesto, je bila njegova inspiracija za melodijo, ki jo je umetniško interpretiral in spremenil v notni zapis. Tako zveni udobje vožnje s Citroënom C4 Cactus, novo kombilimuzino.

Citroën že skoraj 100 let slovi po svojem naprednem sistemu vzmetenja, ki ga zdaj predstavljmo v novi generaciji. Nov sistem vzmetenja, ki skladno s Citroënovo tradicijo zagovarja načelo udobja med vožnjo in izkorišča dolgoletno tradicijo hidravličnega vzmetenja. Citroën C4 Cactus, nova kombilimuzina je prvi citroën, ki v Evropi uvaja vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki (Progressive Hydraulic Cushions™). Od klasičnega vzmetenja, ki ga sestavljajo amortizer in vzmet se razlikuje po tem, da temelji na hidravličnih omejevalnikih, ki delujejo dvostopenjsko, pri tem pa ublažijo in absorbirajo deformacije dotrajanih asfaltnih cest.

Promocijsko gradivo
Udobna vožnja, ki daje občutek lebdenja nad cesto.

Kako deluje? Pri rahli kompresiji in rahlem raztezanju vzmeti in amortizerji nadzorujejo vertikalne premike brez posredovanja hidravličnih omejevalnikov. Po zaslugi teh omejevalnikov je zagotovljen bolj tekoč hod amortizerja, kar daje občutek lebdenja na «leteči preprogi» in se zdi, kot da vozilo preletava deformacije na cestišču. Pri močnejši kompresiji in močnejšem raztezanju vzmeti in amortizerji delujejo istočasno s hidravličnima omejevalnikoma za kompresijo ali raztezanje, ki tako premik progresivno upočasnijo, in s tem preprečijo nagle zaustavitve na koncu hoda. V nasprotju s klasičnim mehanskim omejevalnikom, ki energijo absorbira in jo delno povrne, pa hidravlični omejevalnik energijo absorbira in jo razprši. Kar pomeni, da na slabših, deformiranih in dotrajanih cestah, amortizerja ublažita sam udarec in stresljaje vozila, tako da je vožnja dosti bolj prijetna in predvsem udobna.

Promocijsko gradivo
Novi Citroën C4 Cactus, nova kombilimuzina: novo vzmetenje v melodiji udobja.

Doživite udobje kombilimuzine in se prepustite melodiji udobja.