Zanimivosti

Panvita v Mariboru odprla nov sodoben mesni center

Oglasno sporočilo
23. 7. 2018, 09.15
Posodobljeno: 26. 7. 2018, 09.15
Deli članek:

Skupina Panvita, ki se uvršča med vodilne proizvajalce varne, kakovostne in okusne hrane v Sloveniji, je danes v Mariboru odprla svoj šesti mesni center.

Ta bo mesto obogatil s kakovostno ponudbo mesa in mesnih izdelkov ter ostalega širokega asortimenta, prinesel pa bo tudi deset novih delovnih mest. Na današnji otvoritvi so slovesno predali tudi bon v vrednosti 3.533 evrov Gasilski zvezi Slovenije za delovanje z mladimi. Sredstva so zbrali s prodajo Gasilskih čevapčičev v ostalih svojih maloprodajnih enotah v preteklem letu. 

Skupina Panvita je danes odprla nov Mesni center AVE v Mariboru. Gre za njihov šesti mesni center in skupno osmo mesno maloprodajno enoto. Center se razprostira na dvesto kvadratnih metrih prodajnih površin in nekaj čez tristo kvadratnih metrih proizvodnih površin. Vrednost celotne investicije znaša petsto tisoč evrov, sodobno opremljen prostor s toplino lesa in prijetnih barv pa kupcu ponuja vrhunsko nakupovalno izkušnjo. V centru so zaposlili osem novih sodelavcev, kmalu pa bodo dodatno zaposlili še dve osebi. V prvem letu planirajo tri milijone evrov realizacije. 

V novem mesnem centru bodo kupcem zagotavljali najvišjo kakovost in največjo svežino mesa ter mesnih izdelkov zagotavlja direktor maloprodaje Panvite MIR d.d. Igor Kolar. Celoten asortiment vključuje čez 1.000 artiklov. Na področju svežega mesa bodo kupci lahko izbirali med piščančjim, svinjskim, govejim, telečjim, kunčjim, jagnjetino in divjačino. Vsakodnevno bodo pripravljali izjemno raznoliko ponudbo mesnih pripravkov, predvsem različne vrste rolad, začinjenih kosov mesa, nabodal. Posebnost tega mesnega centra je komora za zorenje mesa, kjer bodo iz izbranih kosov mesa pripravljali zorjeno goveje meso za vse prave gurmanske navdušence. V mesnem centru boste na enem mestu lahko dobili vse, kar potrebujete za piknik. Poleg mesa in mesnih izdelkov ter zelenjave in kaš, ki jih proizvajajo v skupini Panvita, bodo v ponudbi tudi izdelki drugih dobaviteljev (siri, lepinje, vložnine, mlevski izdelki, testenine, pijače, oglje za žar, razne specialne začimbe in dodatki). Posebej velja izpostaviti tudi Gasilske čevapčiče, ki jih prodajajo ekskluzivno v Mesnih centrih AVE in s prodajo katerih so v preteklem letu zbrali 3.533 evrov v dobrodelne namene in jih na današnji otvoritvi slovesno predali Gasilski zvezi Slovenije za delovanje z mladimi. 

V centru bo potekala prodaja končnim kupcem kot tudi oskrba zunanjih kupcev, kot so gostinci, hoteli, šole, vrtci, bolnice. Celotno ponudbo zaokrožuje AVE Snack toploteka, kjer bodo vsak dan pripravljali sveže pečeno meso (rebra, krače, piščanci), najboljše hamburgerje z leskovačko pleskavico in originalno sarajevsko lepinjo, kupci pa bodo lahko izbirali tudi med jedmi na žlico, kot je bograč, vampi, in pasulj. Jedi so pripravljene za konzumiranje doma ali v njihovem lično urejenem AVE Snack kotičku. 

Celotna skupina Panvita je v letu 2017 dosegla skupno nekaj čez 120 milijonov evrov čistih poslovnih prihodkov, kar je 3 odstotke več kot v letu 2016. Dobiček iz poslovanja (EBIT) se je povečal za 20 odstotkov in je znašal 2,6 milijona evrov. Skupina je v letu 2017 ustvarila 877 tisoč evrov čistega dobička, kar je 127 odstotkov več kot v letu 2016. Panvita Mesnine, ki predstavlja mesni del skupine Panvita, pa je v letu 2017 dosegla prodajo v višini 72,6 milijona evrov, kar je 9 odstotkov več kot v letu 2016. Dobiček iz poslovanja Panvita Mesnin je bil 32 odstotkov višji kot leto poprej in je znašal 1,4 milijona evrov. Čisti dobiček v višini 825 tisoč evrov pa je bil 67 odstotkov višji kot v letu 2016. 

Kot je povedal glavni izvršni direktor skupine Panvita Toni Balažič Panvita sledi svoji strategiji zagotavljanja najvišje kakovosti in varnosti skozi celotno proizvodno pot hrane od njive do mize. Kupcem želijo ponuditi samo najboljšo domačo hrano, ki jo zagotavljajo preko lastnega poljedelstva, pridelave krme, živinoreje, veterine in na koncu pridelave in predelave mesa. Svoje napore na mesnem delu v tem letu usmerjajo predvsem v dodatno krepitev blagovne znamke AVE Grill, ki je po Nielsenovih podatkih prva in najbolj prodajana blagovna znamka mesnih izdelkov za žar v Sloveniji, pri čemer letos skušajo prenesti prepoznavnost iz rdečega grilla tudi na piščančjega. Pred kratkim so tako lansirali prenovljeno podobo piščančjega grilla in predstavili dva prvovrstna nova izdelka Piščančje čevapčiče in Piščančje čevapčiče na leskovački način, ki so edinstveni na trgu.