Zanimivosti

Leta 2018 odpira svojo prvo trgovino blagovne znamke Reserved v Celju

Oglasno sporočilo
31. 5. 2018, 12.25
Posodobljeno: 31. 5. 2018, 12.27
Deli članek:

Intervju z direktorico podjetja LPP SA Slovenija, Ano Babić, ki v Celju odpira svojo prvo trgovino blagovne znamke Reserved!

Promocijsko gradivo
direktorica LPP SA Slovenija, Ana Babić

LPP je fast fashion podjetje iz Poljske. Poslovanje se je začelo več kot 20 let nazaj s tiskanjem na majice, danes pa ima pet znanih blagovnih znamk: Reserved, MOHITO, House, Cropp in SiNSAY. Vsaka izmed njih cilja na drugo skupino ljudi, ki živijo v različnem slogu in imajo različne načine izražanja sebe ter svojih potreb.

Promocijsko gradivo

LPP je družbeno odgovorno družinsko podjetje. Upravlja mrežo iz približno 1.700 trgovin, v pisarnah in prodajnih strukturah, med drugim v Varšavi, Gdansku, Hamburgu, Šanghaju, Pragi, Moskvi, Kijevu ter Budimpešti, pa ustvarja poslovna mesta za več kot 25 tisoč zaposlenih. Že samo leta 2016 je prodalo več kot 140 milijonov kosov oblačil in pribora ter pri tem doseglo prihodek od skoraj 1,4 milijarde evrov. LPP danes svoja oblačila ponuja v več kot 20 državah Evrope, Azije in Afrike ter nadaljujemo z nadaljnjim širjenjem verige trgovin. 

Promocijsko gradivo

Leta 2018 odpira svojo prvo trgovino blagovne znamke Reserved v Sloveniji, točneje v Celju, o vstopu grupacije na slovenski trg pa smo se pogovorili z direktorico podjetja LPP SA v Sloveniji, gospo Ano Babić;

Kaj pričakujete od odpiranja vaše prve trgovine v Sloveniji? In zakaj prva v Celju? 

Pričakovali bi, da je prva trgovina v Ljubljani, in to bi ustrezalo našemu standardu. Vendar; RESERVED je velik. Danes odpiramo trgovine na več kot 2000 m2 in nam je včasih problem najti ustrezen prostor v obstoječih trgovinskih centrih. V Sloveniji načrtujemo Ljubljano naslednje leto, medtem, ko je Celje mesto, ki je v naših načrtih, in bilo je smiselno sprejeti priložnost, ki se nam je ponudila, čeprav je »izven standarda«. 

Promocijsko gradivo

Komu so namenjene vaše blagovne znamke? 

Vsaka izmed naših blagovnih znamk cilja na drugačnega kupca in zato lahko »pokrijemo« širok razpon okusov.

Reserved je naša core blagovna znamka, ki poleg ženske in moške ponuja tudi otroško kolekcijo. Kolekcije nastajajo pod vplivom visoke mode, vendar tudi zmeraj izvirnih influencerja in streetstyle-a. Verjamem, da tako dobivamo te klasično lepe, vendar trendovske kose. Odpiranje trgovine v Londonu je oblikovalsko ekipo spodbudilo, da se vrne streetstyle koreninam Reserveda in tej kolekciji se zlasti veselim.

Promocijsko gradivo

MOHITO-ov kupec je najpogosteje zaposlena ženska, ki želi malo neobičajen poslovni outfit, ali ženska, ki se pripravlja za proslavo kakršne koli vrste... Leta 2017 smo ponudbo razširili s kolekcijo »my little princess«, v kateri se lahko kupijo identični kosi za mamo in hčerko, prav tako pa tudi z oblačili za majhne hišne ljubljenčke, ki spet spremlja glavne kolekcije... Lanskega leta se je veliko delalo na širjenju kolekcije s ciljem, da imamo kakovostnejšo ponudbo tudi za mlada dekleta.

SINSAY je namenjen najstnicam, tistim malo glasnim, neustrašnim, samozavestnim, ki se ne bojijo izraziti se skozi modo... Glavna lastnost blagovne znamke so atraktivna oblačila po izjemno dostopni ceni. Ko ste najstnica, ne želite draga oblačila, ki jih boste nosila mesece in mesece, temveč pogosto želite novo majico ali obleko. Sinsay omogoča prav to in prepričana sem, da je blagovna znamka dobrim delom uspešna zaradi tega.

Promocijsko gradivo

House ima žensko in moško kolekcijo, opazila pa sem tudi med prijatelji in družino, da tudi mladi fantje ter moški zelo radi imajo house, ko gre za neformalno oblačenje. Osnovna ciljna skupina so najstniki, študenti in mladi na splošno, ki iščejo zadnje trende po sprejemljivih cenah. Kolekcije so vesele, optimistične, festivalske...

Promocijsko gradivo

Za kupce Cropp-a zmeraj rada rečem »mi smo mladi, nori in drugačni«, namenjena pa je urbanim mladim ljudem, ki imajo lastni slog, ki so pogumni posamezniki. V ponudbi imamo tudi veliko športnih oblačil in obutve, glede na to, da se naši kupci pogosto ukvarjajo s kakšnim kolesarjenjem, smučanjem, deskanjem, skejtanjem itd.

Promocijsko gradivo
direktorica LPP SA Slovenija, Ana Babić

Koliko ljudi in kakšen profil zaposlenih načrtujete zaposliti v Celju? 

V Celju bomo zaposlovali prodajno ekipo: poslovodje, visual merchandiserje in asistente pri prodaji. V ekipi bo več kot 20 ljudi in verjamem, da bodo tu tako začetniki kot profesionalci. Ko razmišljam o profilu – pomembna je volja do dela, nasmeh, vse drugo pa bo prišlo sčasoma.

Poleg Celja, načrti za odpiranje trgovin tudi v drugih mestih v Sloveniji?

Širjenje v Sloveniji nadaljujemo naslednje leto z odpiranjem trgovin v Ljubljani.

Kakšna je najpomembnejša razlika med vašimi blagovnimi znamki in že obstoječimi modnimi blagovnimi znamkami v Sloveniji?

Vsaka izmed modnih blagovnih znamk sledi trendom, vendar nosi tudi določen osebni pečat. Na trgih, na katerih že poslujemo, so se naši kupci profilirali in verjamem, da bodo tudi Slovenci prepoznali razlike v primerjavi s kakšnimi drugimi blagovnimi znamkami. Poizkušamo se izpostaviti z dobrim razmerjem med ceno in kakovostjo ter dizajnom, ki je prepoznaven za vsako izmed naših blagovnih znamk, še zmeraj pa malo drugačen od drugih. 

LPP SA kot delodajalec? Kaj lahko ponudite vašemu zaposlenemu, da je zadovoljen? Dodatno izobraževanje? Višje plače?

V LPP na ljudi ne gledamo kot na številke in se trudimo skrbeti za naše uslužbence. Pozorni smo, da je vzdušje dobro in, da ekipe funkcionirajo dobro. Redno ustvarjamo trening programe za vse in podjetje se razvija ter raste skupaj s svojimi ljudmi. Sledimo trgu in premikom glede zaposlovanja, trenutno generacijsko menjavo, si prizadevamo spoznati milenialse... Plače prilagajamo trgu in trendom ter verjamem, da bomo v tem pogledu konkurenčni. Osebno lahko rečem, da smo na Hrvaškem 3 leta zapored regulirali plače in, da zagotovo ne bomo ostali na tem, temveč bomo v prihodnosti poizkusili biti eden izmed najprivlačnejših delodajalcev.

Trenutno iščemo:

Računovodjo, Ljubljana - https://www.mojedelo.com/predogled/379456 

Vodjo kadrovske službe, Ljubljana - https://www.mojedelo.com/predogled/379477 

Vodja podpore maloprodaji, Ljubljana - https://www.mojedelo.com/predogled/379479 

Prodajni svetovalec/-ka, Celje - https://www.mojedelo.com/predogled/379484 

Vodja trgovine/ namestnik vodje trgovine RESERVED (m/ž), City Center Celje - https://www.mojedelo.com/predogled/379487

Vizualni strokovnjak za trženje, RESERVED, City Center Celje - https://www.mojedelo.com/predogled/379488 

V kolikor želimo preveriti vaše blagovne znamke, kje lahko najdemo vaše najbližje trgovine?

Za zdaj so najbližje v Zagrebu in Reki, morda Pula?