Zanimivosti

dm z novimi trendi ličenja: preizkusili sta jih že Inja Zalta in Tara Zupančič

Promocijsko gradivo
1. 8. 2016, 13.37
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.00
Deli članek:

Jesen je čas volnenih puloverjev, sprehodov v hladnem jutranjem zraku in veselja ob prvem kostanju.

Ponaša pa se tudi s čudovitimi barvami, ki so navdihnile letošnjo jesensko dm look kampanjo, v kateri blesti prikupna slovenska igralka Inja Zalta. Da bo jesen v dm prodajalnah še posebej pestra, nakazujeta tudi dve novi ekskluzivni znamki ličil, ki jih po novem lahko najdemo na dm policah - trend IT UP, ki jo je kot prva preizkusila voditeljica Tara Zupančič in znamka BeYu.

Inja in Tara z novimi modnimi trendi
Najnovejše make up trende je v sklopu dm look kampanje prikazala vrhunska vizažistka Jasna Oklešen, ki je tokrat ustvarjala na simpatični igralki Inji Zalta. Predstavila je trende, kot so strobing, konturing, baking in ombre tehnike ličenja ustnic v mat barvah, ki trenutno osvajajo svet. Injo Zalta, odeto v jesenskih dm look odtenkih, lahko občudujemo v oktobrskem dm katalogu in lepotnem vodniku, ki sta na voljo v vseh dm prodajalnah in vključujeta tudi kratke ter uporabne nasvete o ličenju.

Da bodo lepotne navdušenke lahko te trende preizkusile tudi same, so v dm prodajalnah pripravili kar 30% popust na izbrana ličila za 10 točk.

Ob nakupu ličil nad 20 EUR pa bodo prejele še priročno make up torbico.

V najbolj »vroče« modne trende te jeseni je Jasna Oklešen odela tudi vedno urejeno Taro Zupančič, ki nikoli ne razočara s svojim stilom.