ZPS svetuje

(Ne)zamenjani mobilni telefon

pr
20. 8. 2016, 08.00
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.00
Deli članek:

Na ZPS se je obrnil potrošnik z zanimivo zgodbo.

Arhiv Svet24
Fotografija je arhivska.

»Kupil sem mobilni telefon, vendar je bil večkrat na popravilu zaradi iste napake. Ker sem imel neuspešnih popravil dovolj, sem uveljavljal stvarno napako na izdelku in zahteval zamenjavo z novim. Dobil sem 'nov' telefon, ki pa je bil zapakiran le v folijo. Prepoznal sem praske na ohišju, v telefonu pa so bili shranjeni še vsi moji podatki. Ko sem o tem povprašal na servisu, so mi povedali, da so zamenjali enoto SWAP, in ker je to osnovni del aparata, se to pri njih šteje, da je bil telefon zamenjan. Vendar se je prvotna napaka ponovila, zato sem telefon spet reklamiral in zahteval novega v originalni embalaži. Ali imam prav?«

ZPS svetuje: »Zakon o varstvu potrošnikov določa, da lahko potrošnik pri uveljavljanju stvarne napake po lastni izbiri zahteva od prodajalca odpravo napake na blagu ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z napako z novim brezhibnim blagom ali pa vrnitev plačanega zneska.«