Zanimivosti

Za slovensko steklenico vina odštel več kot pol milijona evrov

STA/M.J.
14. 8. 2015, 11.26
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

Slovenska vina so vedno bolj cenjena v tujini. Temu pritrjujejo tudi v slovenskem proizvajalcu prestižnih desertnih vin Palmieri, ki je za ruskega naročnika z idrijsko čipko okrašen refoškov desert z belim tartufom oplemenitil s 5,25-karatnim diamantom. Rus bo tako za steklenico vina odštel več kot pol milijona evrov.

STA

Steklenico, ki so jo danes predstavili na sedežu družbe v Trzinu, je z diamantom okrasil zlatar Janez Banič. Ta je za montažo 5,25-karatnega diamanta v skladu z modnim trendom zlatarske stroke uporabil belo zlato.

"V zlatarni smo naredili že precej inovativnih stvari, s takim diamantom pa se še nisem imel priložnosti srečati, zato sem še posebej zadovoljen, da so nam v družbi Palmieri zaupali tako odgovorno delo," je povedal Banič.

Kot je pojasnil direktor Palmierija Matjaž Zorman, so kolekcijo prestižnih desertnih vin z medom, vanilijo in belim tartufom ustvarili letos. Maja so jih na svetovni trg lansirali preko kampanje množičnega financiranja na platformi IndieGogo, kjer so predstavili tudi posebno serijo steklenih, ovitih v vzorec idrijske čipke.

Posebna serija s čipko okrašenih steklenic Palmierijevih desertnih vin je trenutno naprodaj preko njihove spletne strani. Za desert z belim tartufom je treba odšteti približno 25.000 evrov, medtem ko so refoškovovi deserti v klasični Palmierijevi embalaži na voljo v trgovinah vseh večjih trgovskih verig.

"Načrti za naprej so vstopiti na kitajski trg, kar nam je delno že uspelo. Kitajskemu partnerju bomo namreč prve pošiljko refoškovih desertov poslali že letos," je še pojasnil Zorman in dodal, da bodo tudi v prihodnje z veseljem prisluhnili željam kupcem po prestižnih nadgradnjah njihovih izdelkov.

STA

Palmieri je pri kolekciji prestižnih desertnih vin z medom, vanilijo in belim tartufom sodeloval tudi z biotehnično fakulteto in fakulteto za dizajn, so še sporočili iz družbe.

STA