Reli se letos seli v Ruše, kjer bo večina dogajanja; hitrostni preizkušnji Ruše in Šumnik bodo dirkači prevozili po trikrat, popoldne pa se bo dogajanje preselilo še v Maribor, saj so prireditelji ohranili enega najbolj mikavnih delov svojega relija, hitrostno preizkušnjo Koroški most, ki vselej pritegne največ gledalcev, letos pa bo na sporedu kar dvakrat. Skupno bo teh osem "brzincev" dolgih 74,5 km, pri čemer bo slaba tretjina dirke potekala po makadamski podlagi.

"Reli smo stisnili na en dan, taka oblika je bolj prijazna voznikom in gledalcem. Najprej je šest hitrostnih preizkušenj v bližini Ruš, potem pa Koroški most, kjer bosta dve ponovitvi. Vmes bo tudi nekaj zanimivih dirkalnih in športnih avtomobilov opravilo revialne vožnje, pričakujemo pa tudi slovenskega akrobatskega pilota Petra Podlunška," je pojasnil eden od organizatorjev relija Matjaž Korošak.

Mariborski reli je bil ponavadi na sporedu šele julija, zdaj so po dogovoru s krovno zvezo AŠ 2005 prestavili termin in je njihov reli tudi prvi v sezoni. Po daljšem času namreč ni več slovenskega gostovanja DP v Avstriji, kjer se je prvenstvo začenjalo v Labotski dolini.

"Očitno je, da je kriza letos še večja in je zarezala v drag avtomobilski šport. Upamo, da se bo na tako kompakten reli, ki je tudi bistveno cenejši, prijavilo vsaj 30 posadk. Veseli nas, da so že zdaj prijavljeni vsi najboljši, veseli pa bomo, če bo tudi zveza naredila korak k temu, da se bodo vozniki čutili dolžne odpeljati slovensko prvenstvo. Če nič drugega, vsaj zaradi spoštovanja do organizatorjev," pravi Korošak.

Za zdaj je na seznamu prijavljenih približno 25 posadk, prireditelji upajo, da bo zaradi podaljšanja roka še kakšen več. A se obenem zavedajo, da je precej manjše število nastopajočih kot v zadnjih letih posledica težkih gospodarskih razmer, ki se močno poznajo tudi v avtomobilskem športu. Je pa Korošak potrdil, da bosta na startu tudi državni prvak Aleks Humar in Darko Peljhan, ki je lani izgubil zmago v boju s Humarjem le za sekundo in pol.

Na predstavitvi je bil tudi direktor krovne zveze AŠ 2005 Dagmar Šuster, ki je poudaril, da so zadovoljni, ker je Mariborčanom uspelo izvesti reli, ob vprašanju o številu posadk pa se je lahko le strinjal, da je udeležba med 25 in 40 posadk zdaj slovenska realnost; je pa obenem dodal, da so se v zvezi odzvali na alarmantne podatke o številu udeležencev tudi tako, da so posadke pozvali na domači reli in z dopisom na spletni strani pojasnili, da ne bodo izdali soglasij za nastope v tujini posadkam, ki se ne udeležujejo prireditev v Sloveniji.

Prireditelji 12. Porsche relija Maribor, kot je uraden naziv tekmovanja, so se z AŠ 2005 dogovarjali tudi o možnosti prevzema organizacije relija Saturnus. Ta je imel že lani veliko težav, zdaj pa so morali v Ljubljani izvedbo najbolj uveljavljenega relija v Sloveniji prepustiti drugim. Mariborčani so pojasnili, da bi sicer z veseljem prevzeli dirko, a je bilo premalo časa, da bi lahko tako velik zalogaj uspešno izvedli. AŠ 2005 je nato izvedbo Saturnusa zaupala velenjskemu klubu, kjer bodo konec maja združili svoj reli in Saturnus v veliko dvodnevno dirko.

Po tej se bo sezona nadaljevala julija v Železnikih, septembra v Novi Gorici, oktobra z edinim tujim relijem (reli Croatia) na koledarju in končala z idrijsko dirko 17. oktobra.