Zanimivosti

Najvrednejše blagovne znamke leta 2013

Gorazd Suhadolnik
27. 5. 2013, 20.53
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Korporacija Apple ima trenutno v ZDA velike težave zaradi svoje davčne strategije, vendar pa so lahko vodilni v podjetju popolnoma mirni glede ugleda svoje blagovne znamke.

Reuters

Specializirana agencija za raziskovanje blagovnih znamk Millward Brown je objavila poročilo o globalno najbolj cenjenih blagovnih znamkah in Apple razglasila za najvrednejše od vseh.

Lestvico sestavijo na podlagi podatkov o finančni vrednosti podjetja in sodbe oziroma ocenjevanja porabnikov.

Tehnološki gigant Apple se je na vrh lestvice zavihtel že tretje leto zapored, sicer pa so med desetimi najvrednejšimi podjetji kar štiri tehnološka podjetja.

Visoko rast sta doživela oblačilna in pivovarska industrija, vrednost blagovnih znamk v teh sektorjih je v primerjavi z lanskim letom porasla za 36 oziroma 21 odstotkov.


Deset najvrednejših blagovnih znamk na svetu (po ocenjevanju Millward Brown:)


1. Apple (Vrednost blagovne znamke v letu 2013: 185 milijard dolarjev; porast vrednosti blagovne znamke od leta 2012: 1 odstotek);

2. Google (113,7 milijarde; 5 odstotkov);

3. IBM (112,5 milijarde; - 3 odstotke);

4. McDonald's (90,3 milijarde; - 5 odstotkov);

5. Coca-Cola (78,4 milijarde; 6 odstotkov);

6. AT&T (75,5 milijarde; 10 odstotkov);

7. Microsoft (69,8 milijarde; - 9 odstotkov);

8. Philip Morris (69,4 milijarde; - 6 odstotkov);

9. Visa (56 milijard; 46 odstotkov);

10. China Mobile Limited (55,4 milijarde; 18 odstotkov).