Zanimivosti

Pri NASI se bodo igrali z asteroidom ... na Luni

U.K.
4. 1. 2013, 11.09
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52

Pri NASI imajo očitno zelo velike načrte z Luno. Na njej naj bi postavili lebdečo postojanko in nato ustvarili luno na Luni.

Raziskovalci inštituta Keck Institute for Space Studies v Kaliforniji so objavili predlog, da bi izdelali vesoljsko ladjo, ki bi ujela asteroid in ga postavila v lunino orbito. Misija naj bi stala okoli 2,6 milijarde dolarjev, zaključila pa bi se nekje do leta 2020.

Razlog za projekt leži v tem, da bi lahko asteroid lažje preučevali, če bi bil v tirnici okoli Lune. Potencialno bi lahko nanj poslali tudi ljudi.

Ladjo, ki bi jo poslali nad asteroid, naj bi poganjali sončni ioni, ujela pa naj bi asteroid, ki je približno velik okoli 7 kvadratnih metrov. Nato bi ladja odpeljala asteroid v Lunino orbito, vse skupaj pa naj bi trajal okoli 6 let.

Znanstveniki si predvsem želijo izkoriščati asteroide kot dodaten vir surovin in tudi poslovni sektor se že spogleduje s to idejo, tako da lahko v prihodnosti pričakujemo, da bodo velike mednarodne korporacije posegle tudi v vesolje. Preučevanje manjših asteroidov je prvi korak k pošiljanju posadke na večje. Od tam naprej pa do rudarjev na asteroidih ni več daleč. Poleg tega lahko tovrstna misija pripravi posadko na polet do Marsa.