Zanimivosti

Vam je všeč novi Microsoftov logotip?

S.R.
24. 8. 2012, 11.30
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Microsoft je v četrtek zjutraj prvič po 25-ih letih predstavil prenovljen logotip podjetja, oblikovalci pa imajo o njem mešane občutke.

Medtem ko nekateri verjamejo, da so s preprostim barvnim kvadratkom naredili odlično potezo, drugi menijo, da je novi logotip preprosto preveč dolgočasen. Sagi Haviv, ki je med drugim zasnoval logotip za ameriško kongresno knjižnico pravi, da logotip ni dovolj poseben, da bi izstopal. Z izbiro zgolj štirih barv je podjetje po njegovem mnenju zgrešilo veliko priložnost.

Haviv pravi, da so imeli ravno zaradi dejstva, da so tako gromozansko podjetje priložnost, da storijo nekaj zares velikega, končni rezultata pa je vse preveč generičen. Po njegovih besedah se oblikovalci neprestano trudijo, da bi ustvarili logotipe, ki so preprosti a hkrati dovolj drugačni, da izstopajo. Microsoftov logotip je tako po njegovem mnenju sicer zares zelo preprost, a hkrati ne dovolj drugačen, da bi ga opazili. Štirje kvadratki so premalo dinamični in se zato ne vtisnejo v spomin, še pove Haviv.

Sagi pa po drugi strani pohvali logotip za nova Okna, ki ima še vedno prepoznavne štiri ploščice, ki so že stalnice v Microsoftovih logotipih. Logotip za Windows 8 je tako po njegovem mnenju preprost, a se obdrži v mislih in ostane s tabo.

Oblikovalec James Coulson po drugi stran meni, da je Microsoft nalogo opravil odlično, ter da je logotip logično razvit iz prejšnjih inačic. Coulson meni, da logotip predstavlja ''novi'' Microsoft, še posebej glede tekmovanja z Applom, ki se že od nekdaj odlikuje z odličnim dizajnom.

James pravi, da je dolgo časa veljalo nekako prepričanje, da je Microsoft ''zloben'', Apple pa ne more nič napraviti narobe. Sedaj se je situacija obrnila, saj je Microsoft z vmesnikom Windows Phone preprosto osupnil in postaja vse bolj inovativno podjetje, kar lepo odraža tudi nov logotip.

Zapuščina Windowsov

Andrew Kim, grafični oblikovalec, ki je nekdaj sodeloval pri popolni prenovi podobe podjetja ima o novem logotipu mešane občutke. Moti ga predvsem ''zapuščina Oken''. Logotip je po njegovih besedah sicer dovolj preprost, problem pa je, ker je v njem skrit logotip Oken, katerih določenih izdaj ljudje nimajo v najboljšem spominu.

A novi logotip je le delček Microsoftovega truda za preoblikovanje podobe podjetja, ki sovpada z izidom osmih Oken (26. oktober). Trdili bi lahko celo, da njihov logotip niti ne potrebuje biti tako drugačen, saj je podjetje že leta znano prav vsem. Haviv se s tem sicer ne strinja in pravi, da so pravila v primeru tako gromozanskega podjetja malo drugačna. Tu izpostavi predvsem Google, ki svoj logotip na iskalniku zamenja skoraj vsak dan, kar deluje naravnost odlično.

Kaj pa menite vi, vam je novi logotip velikana iz Redmonda všeč?