Oblasti so dejale, da besedna zveza, ki jo je populariziral lik Sache Barona Cohena, na "kratek, nepozaben način" povzema ogromen turistični potencial države, poroča britanski časnik Guardian.

Druga izdaja filma o Boratu tako kot prva razkriva številne predsodke pri Američanih, kot je antisemitizem in podobno, Kazahstan pa prikazuje kot homofobično in mizoginistično državo. 

Borat v drugi izdaji filma pride v ZDA po nalogu Kazahstanske vlade, da prinese podkupnino zavezniku Donaldu Trumpu in mu s tem prikupi njihovo državo. Najprej je za darilo mišljena opica, ko pa ta umre, se Borat odloči, da bo podaril svojo hči.

Kljub tem manj laskavim upodobitvam je namestnik predsednika kazahstanskega turizma Kairat Sadvakassov v izjavi za Huffington Post dejal, da sprejetje Boratove besedne zveze v kampanji "ponuja popoln opis velikega turističnega potenciala Kazahstana na kratek, nepozaben način." "Želeli bi, da bi vsi sami obiskali Kazahstan leta 2021 in pozneje ter videli, da je Boratova domovina lepša, kot so morda slišali," je dejal.

Idejo za kampanjo je ponudil Američan Dennis Keen, ki je v državo odpotoval na srednješolski izmenjavi, nato pa študiral pri kazahstanskem profesorju na  Stanfordu. Keen, ki zdaj živi v Almatyju, kjer dela kot turistični vodič, je poročal New York Times. Idejo je s prijateljem predstavil kazahstanski turistični skupnosti in dobil zeleno luč za štiri 12-sekundne oglase.