Zabava

Maja si ga želi

K.Š.
19. 12. 2012, 07.50
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Pevka Maja Založnik vstopi v pekarno in naroči francoski rogljiček, a usoda jo zagode in v pekarni Sweet Peak ostanejo brez sestavin ... In kaj se potem zgodi? Ga Maja vendarle dobi?

Glasbena produkcija Sweet Peak in odlična pevka Maja Založnik so združili svoje glasbene moči in naredili skladbo z naslovom »Le Croissant«. Kot se za umetnike spodobi, so navdih za skladbo poiskali v romantični Franciji. Skladba govori o francoskem rogljičku, ljubezni in o tem, kako gre le-ta skozi želodec, ter o sladkostih življenja.

Ker si takšna skladba zasluži tudi videospot, so Sweet Peak in Maja Založnik k sodelovanju povabili znano produkcijsko ekipo Fame & Flame Pictures in nastal je odličen video izdelek. Pod režijo se podpisuje Robert Hedzet, direktor fotografije Črt Erjavec, za make-up in izvirno kostumografijo pa je poskrbela Petra Frӧhlich.

Video so snemali na 11 različnih lokacijah in se na kolesih, peš, z gondolo in terenskim vozilom prebijali do različnih snemalnih lokacij po Sloveniji. Med drugim so snemali tudi v Pekarni Geršak, na Veliki Planini, Žagarskem mlinu, Loškem gradu in na ulicah Škofje Loke.

Zgodba je postavljena v 50-ta leta prejšnjega stoletja. Pevka Maja Založnik vstopi v pekarno in naroči francoski rogljiček, a usoda jo zagode in v pekarni Sweet Peak ostanejo brez sestavin. Ampak peki se ne dajo, tako da jih želja po zadovoljni stranki odnese na vse konce Slovenije, da bi nabrali prvovrstne sestavine za Croissant. Medtem pa prijazen prodajalec rešuje ugled pekarne, saj s svojim šarmom in skodelico kave krajša čas Maji. Prodajalca je izvrstno upodobil Goran Radovanović, slaščičarke pekarne pa so odigrale Petra Albrecht, Sara Stevanovič, Eva Ferk, mlinarja je odigral Franc Robnik, pastirja na Veliki Planini, pa resnični planšar Andrej Prešeren.

„Seveda pa snemanje ni potekalo čisto gladko. Poleg zahtevne logistike, nam je zagodlo tudi vreme, saj nas je presenetil prvi letošnji sneg, zaradi česar smo morali prestaviti 2 snemalna dneva. Na koncu se je vse dobro izteklo, kot se to lahko vidi tudi v videospotu,“ pravi režiser Robert Hedzet.