dopust

Na hrvaški obali največ Nemcev, takoj za njimi Slovenci

B.K./STA
23. 6. 2021, 14.15
Deli članek:

Hrvaško je od prejšnjega petka do danes obiskalo 330.000 turistov, ki so ustvarili 1,6 milijonov nočitev, je danes objavilo hrvaško ministrstvo za turizem in šport. Od tega je bilo v podaljšanem vikendu - v torek je bil na Hrvaškem zaradi državnega praznika dela prost dan - 41.000 gostov iz Slovenije.

Profimedia
Med turističnimi kraji so največ nočitev zabeležili v Rovinju in sicer 85.000.

K vsem ustvarjenim prenočitvam v minulih dneh so jih tuji turisti prispevali 1,2 milijona. Največ gostov je prišlo iz Nemčije (46.000), sledili so gosti iz Slovenije (41.000), Avstrije (31.000) in Poljske (24.000).

Povprečno so na Hrvaškem v minulih petih dneh našteli po 313.000 turistov, kar je približno 104.000 dnevno več kot v primerljivem obdobju lani, so zapisali na hrvaškem ministrstvu za turizem in šport. Šlo je za podaljšan vikend, saj so v torek na Hrvaškem praznovali dan antifašističnega boja, ki je dela prost dan.

Najbolj obiskani Rovinj, Poreč in Vir

V hrvaški Istri so od 18. junija do danes zabeležili 475.000 prenočitev, na Kvarnerju pa 322.000. V splitsko-dalmatinski županiji je bilo 258.000 prenočitev, v zadrski županiji pa 233.000. Med turističnimi kraji so največ nočitev zabeležili v Rovinju (85.000), Poreču (54.000) ter na otoku Vir (47.000) v zadrski županiji. Kot so dodali, je bilo največ nočitev v zasebnih namestitvah, sledili so kampi in hoteli.

Po besedah hrvaške ministrice za turizem in šport Nikoline Brnjac se povpraševanje za oddih na Hrvaškem kot odgovorni turistični destinaciji stalno krepi. Poudarila je, da se je od začetka junija povprečno dnevno število turistov v državi zvišalo za približno 200.000.

Letošnja sezona občutno boljša

Od začetka leta 2021 so na Hrvaškem našteli dva milijona turistov ter 8,4 milijonov prenočitev. Gre za 57 odstotkov več turistov in 58 odstotkov več nočitev kot v enakem obdobju lani.

"S približno 4,4 milijona junijskih nočitev smo presegli turistični promet iz lanskega junija za več kot 80 odstotkov. Največ obiskov imamo ravno s trgov, na katerih izvajamo našo osrednjo letošnjo oglaševalsko kampanjo Verjemi mi, bil/a sem tam", je dejal direktor Hrvaške turistične skupnosti Kristjan Staničić. Kampanjo so izvajali tudi v Sloveniji.