Demokratska senatorka slovenskega rodu iz Minnesote Amy Klobuchar je za svojo predsedniško kampanjo 2020 v ponedeljek najela nekaj dodatnega osebja in izkušenih svetovalcev, ki jih lahko tudi plača, saj je od razglasitve vstopa v predsedniško tekmo februarja letos zbrala pet milijonov dolarjev. 

Klobucharjeva je za kampanjo kot višjega svetovalca najela Peta Giangreca, ki ji je pomagal med prvo senatno kampanjo 2006, kasneje pa je sodeloval v kampanjah Baracka Obame 2008 in 2012. Najela je tudi Freda Yanga kot raziskovalnega svetovalca. Yang je strokovnjak za raziskave javnega mnenja in je sodeloval že v številnih kongresnih kampanjah. 

Najela je tudi tri medijske svetovalce iz podjetja GPS Impact. Roy Temple, Jay Howser in Andi Johnson imajo izkušnje iz raznih kongresnih in guvernerskih tekem. Na položaj direktorja komunikacij si je postavila Tima Hogana, ki je doslej delal za koalicijo levih skupin The Hub Project, na položaj nacionalne politične direktorice pa je dala Lucindo Ware, ki je nekoč svetovala županu South Benda v Indiani Petu Buttigiegu - njenemu sedanjemu konkurentu za nominacijo 2020.

Volivci je ne poznajo

Klobucharjeva v natrpanem demokratskem bobnu kandidatov nastopa kot pragmatičarka, ki lahko osvaja volivce tudi v tako imenovani "Trumpovi deželi", to je v konservativnejših zveznih državah ZDA, kjer leve ideje nekaterih drugih kandidatov, ki se potegujejo za osvojitev strankarske predsedniške nominacije za leto 2020, ne padejo na plodna tla. Senatorka je med drugim proti zamisli, da bi ameriški mladini v kratkem roku omogočili brezplačno visoko šolanje. 

Klobucharjeva je trenutno bolj v ozadju demokratskega seznama glede na ankete, saj je volivci ne poznajo, kandidatov pa je skoraj preveč. Prevladujejo znana imena, kot sta senator Bernard Sanders iz Vermonta, ki sodi na levico in nekdanji podpredsednik ZDA Joe Biden, ki vodi v vseh demokratskih anketah, čeprav naj bi kandidaturo razglasil šele v sredo. Biden bo neposreden konkurent Klobucharjevi za glasove leve sredine.