Uspeh hrvaške nogometne reprezentance na svetovnem prvenstvu v Rusiji, kjer so po dolgi seriji zmag osvojili odlično drugo mesto, bo okrepil blagovno znamko Hrvaške, je prepričana Maja Vratarić iz agencije za odnose z javnostmi Grizli.

"Nedeljski finale svetovnega prvenstva so prenašali v vseh državah na svetu, kar pomeni veliko izpostavljenosti za našo državo," je dejala za portal BIRN.

Po koncu četrtfinalne tekme med reprezentancama Hrvaške in Rusije, je svetovni splet besedo Hrvaška uporabil kar trikrat več kot pred tem, navajajo v hrvaški agenciji Mediatoolkit. Na dan tekme je bila Hrvaška na spletu tako omenjena približno 120.000 krat, dan za tem pa je stran Hrvaške turistične organizacije (HTZ) zabeležila 200 odstotkov več obiska od povprečja.

lapad, dubrovnik, plaža, hrvaška obala
Profimedia
Od uspeha na nogometnem prvenstvu si največ obeta turistični sektor.

"Ponosni smo na naše igralce in se jim izjemno zahvaljujemo," je v izjavi za medije dejal direktor HTZ Kristijan Staničić. "Znova so dokazali, da so najboljši ambasadorji hrvaškega turizma."

Ker je svetovni splet sedaj vodilno orodje pri izbiri turističnih destinacij, si predvsem tisti del hrvaškega gospodarstva, ki je povezan s turizmom, obeta večji uspeh.

"Družbena omrežja so polna sporočil podpore. Rdeče-bele šahovnica in hrvaška zastava še nikoli nista imeli toliko prepoznavnosti," poudarja Vratarić.

A pospešek so dobili tudi nekateri drugi sektorji hrvaškega gospodarstva. Hrvaška Gospodarska zbornica je v ponedeljek sporočila, da je gostinska industrija v času prvenstva zabeležila 3-odstotno rast dobička.