Svet

Kakšna cesta je sploh to

P.R.
18. 11. 2013, 18.30
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Čeprav je bila cesta med Srednjim Lipovcem v brodsko-posavski županiji in Crkvenimi Vrhovci v požeško-slavonski županiji končana že pred pol leta, se okoliški prebivalci še vedno pritožujejo nad slabo opravljenimi deli.

Na delu ceste v dolžini 5,5 kilometra, ki še vedno ni dobil uporabnega dovoljenja, izvajalci del niso uskladili vodoravne signalizacije. Kot so preverili novinarji hrvaškega časopisa 24sata, je na nekaterih delih omenjene ceste en vozni pas precej širši od drugega. V nekaterih ovinkih je tako en pas širok 6,2 metra, drug pas pa komaj dva metra. V nekaterih zavojih je en pas celo ožji od dveh metrov. Novinarji so našli kar sedem takih kritičnih točk, na katerih morajo biti vozniki iz brodske smeri izjemno previdni, saj na cestišču ni branikov.

En pas širok več kot 6 metrov, drug meri komaj dva metra

Gradbena dela sta izvajali družbi Osijek Koteks in Felix regulacija, geodetska dela družba MIG, nadzor pa so opravili predstavniki investitorjev, Hrvatske ceste. Iz uprave za ceste požeško-slavonske županije so novinarjem pojasnili, da so izvajalci razširili en vozni pas, ker so verjetno želeli lažje speljati ovinek. Kakorkoli, po asfaltiranju so delavci pozabili pravilno označiti prometno signalizacijo. Čeprav so na cestišču vidne točke, skozi katere bi morali potegniti črto, tega niso storili. »Smešno in žalostno je, da so v to cesto vložili več kot 900 tisoč evrov, a niti običajne črte niso mogli potegniti tako, kot je treba,« se razburjajo prebivalci.