Spominja, da je družba v svojih oglasih namesto fotografij avtentičnih mam uporabila fotografije, ki jih ponujajo specializirane spletne strani.

"Zavedamo se, da smo z nepazljivo napako v komunikaciji lahko pustili napačen vtis, zato se iskreno opravičujemo," so sporočili iz skupine Atlantic. Trdijo, da noben od segmentov kampanje "Mame potrjujejo" ni bil načrtovan z namenom zavajanja potrošnikov.

Na spletni strani oglaševalske kampanje so povabili "skrbne mame", naj se prijavijo za obisk tovarn, kjer naj bi se prepričale v kakovost izdelkov Argeta.

Napovedali so, da bodo izbrali 18 finalistk iz šestih držav, ki jih bodo v začetku maja popeljali na ogled proizvodnega obrata. Tam naj bi posneli TV oglas in "izbrane mame spremenili v prave zvezde".

Medtem pa je Maja Petrović iz Beograda na svojemu blogu Vitki gurman ugotovila, da je skupina Atlantic v aktualnih oglasih, ki naj bi nagovarjali mame kot potencialne ključne odločevalke pri družinskih nakupih živil, uporabila fotografije spletnih ponudnikov, kot sta Shutterstock in Stock Photo, in ne resničnih mam, ki so se odzvale na povabilo Droge Kolinske.

Večernji list dodaja, da so celo fotografijo kruha s pašteto vzeli s portala Archivio Fotografico.

"Vtise in mnenja mam, ki bodo obiskale tovarne v Hadžićih v BiH ali Izoli, bomo predstavili, potem ko bomo postopek končali. Odločili smo, da bomo medtem uporabljali zgolj njihove izjave, ki smo jih zbrali s pripravljalni kampanji, a ob simboličnih fotografijah in imenih, da bi se izognili favoriziranju prijavljenih udeleženk," so še pojasnili v skupini Atlantic.

V hrvaškem društvu za varstvo potrošnikov so ocenili, da obstajajo elementi zavajanja potrošnikov, če na oglasih niso fotografije resničnih mam. Dodajajo, da sicer ni veliko spornih elementov.

Hrvaški sodni izvedenec za oglaševanje in tržno komuniciranje Kamilo Antolović pa meni, da gre za kršitev oglaševalskega kodeksa, ker z oglasi navajajo potrošnike na napačne sklepe.

Večernji list navaja, da je edina avtentična mama v hrvaški kampanji za paštete Tatjana Mičović, sicer mama dveh otrok in dolgoletna delavka Argete.

Na pisanje Večernjega lista se je odzvalo tudi podjetje Atlantic Grupa, v katerega spada tudi Droga KOlinska in s tem blagovna znamka Argeta. Pojasnili so, da je šlo le za neljubo napako. V sporočilu za javnost so zapisali: 

V naši kampanji »Mame potrjujejo« smo na spletnem mestu v času poziva vseh mam k prijavam,  ki še niso zaključene, ob izjavah sodelujočih v anketi, ki smo jo opravili pred začetkom akcije, uporabili  3 simbolna imena in slike, kar je bilo razumljeno kot zavajanje. Za to napako se iskreno opravičujemo tako našim kupcem, predvsem pa vsem mamam, ki jih naslavljamo. Napako smo že odpravili.

Osnovni cilj projekta »Mame potrjujejo« je, da smo na skrben pregled svojih tovarn, proizvodnega procesa in izbire sestavin, povabili najstrožje sodnice in nadzornice kakovosti, ko gre za izbiro družinske prehrane - to so mame. K projektu se lahko prijavi vsaka mama iz regije, ki si želi preveriti kakovost Argete kar na licu mesta, torej v sami tovarni. Kampanjo smo zaštartali z dvema mamama, Tatjano Mičovič in Natašo Gaon Grujić, zaposlenima v našem podjetju, ki vabita vse ostale mame naj se jima pridružijo in skupaj preverijo kakovost Argete. Na njuno povabilo se je od začetka kampanje do danes odzvalo več kot 1000 mam iz cele regije. Prijave še potekajo in se bodo zaključile 2. aprila 2013. Šele po zaključku prijav, torej šele po 2. aprilu, bomo lahko izmed vseh prijavljenih mam izbrali finalistke in nato zmagovalke, ki bodo med 10. in 12. majem obiskale našo tovarno v Izoli.

S postopkom izbire finalistk in pa zmagovalk bomo v vsaki državi nadaljevali po predvidenem in komuniciranem postopku. Vsem zmagovalnim mamam bomo našo obljubo – da lahko preverijo našo tovarno v Izoli – izpolnili. Prav tako pa bomo po 20. maju 2013 uvedli »Dneve odprtih vrat«, na katere se lahko prijavi vsakdo, ki si želi ogledati naše tovarne v Izoli ali Hadžićih. Odziv mam nas iskreno veseli in potrjuje, da kupci želijo vedeti iz česa so njihovi produkti, kar jim bo Argeta pokazala. Vsem prijavljenim mamam se zahvaljujemo za njihov čas, njihovo pripravljenost sodelovanja in njihov pogum, da obiščejo tovarno in se prepričajo.

Noben segment celotne kampanje ni bil načrtovan z namenom zavajanja naših kupcev in širše javnosti, saj je njihovo zadovoljstvo cilj, ki ga zasledujemo. Zavedamo se, da smo s to neljubo napako v komunikaciji, lahko ustvarili povsem napačen vtis, ki nikakor ni cilj naše kampanje. Verjamemo, da imamo kakovosten izdelek in verjamemo, da bomo skupaj z mamami iz regije to tudi dokazali.