THSN izziv

Osvojite svoj hrib in pomagajte otrokom na poletne počitnice

R.T.
23. 5. 2022, 12.46
Posodobljeno: 23. 5. 2022, 12.54
Deli članek:

Družine, ki živijo v pomanjkanju, otroku težko zagotavljajo najboljšo oskrbo. Žal več kot 256 milijonov otrok po svetu do šestega leta starosti ne doseže svojega popolnega razvojnega potenciala.

Profimedia
/

Ljubitelji hribov in gora boste lahko ponovno združili svoje moči in z osvajanjem vrhov pomagali pri zbiranju sredstev, s katerimi bo Generali otroke popeljal na poletne počitnice. Kako lahko pomagate? Od sobote, 28. maja, pa vse do nedelje, 12. junija, se skupaj z družino, sodelavci ali prijatelji povzpnite na hrib, ki vam je najljubši oziroma ki ga boste izbrali za svoj cilj.

Na vrhu naredite fotografijo in jo objavite na družabnih omrežjih. Na objavo pripišite, da ste vzpon namenili zbiranju sredstev za otroke Zveze prijateljev in mladine Ljubljana Moste-Polje, s ključniki #THSNinACTION #AktivnePočitniceZaSrečneOtroke #OsvojiSvojHribSPrijatelji. K sodelovanju povabite tudi vaše prijatelje in sodelavce.

Generali
Osvoji svoj hrib s prijatelji

Gibanje THSN (Gibanje The Human Safety Net) odraža zavezanost Generalija k ustvarjanju zdrave, odporne in trajnostne družbe, kjer se ljudje lahko razvijajo in uresničijo svoje potenciale. Lani so prvič izpeljali THSN izziv in omogočili štirim otrokom iz socialno ogroženih družin, da so preživeli nepozaben teden počitnic na Rogli, kar 20. pa so s poletnimi potrebščinami napolnili potovalne torbe in jim s tem polepšali poletne dni. Zbiranju pomoči za otroke se je pridružilo več kot 550 prostovoljcev in udeležencev THSN izziva.

Pomagate lahko tudi s poslanim SMS-om na številko 1919 s pripisom THSN, s čimer boste prispevali 1 evro, s pošiljanjem ključne besede THSN5 pa boste prispevali 5 evrov. Odločite se lahko tudi za nakazilo na transakcijski račun Zveze prijateljev in mladine Ljubljana Moste-Polje SI56 3300 0000 1303 865, ki je odprt pri Addiko banki. Kot namen pripišete »Aktivne počitnice za srečne otroke« s kodo namena CHAR.

Sledite izzivu na Instagramu in Facebooku.