Po lanski zamenjavi oblasti je urednikovanje Siol.net prevzel Peter Jančič, ki ga je SDS v času prve Janševe vlade izbrala za urednika Dela.

Ko se je Telekom odločil za prodajo družbe TS Media, pod katero poleg Siola spadajo še Najdi.si in Bizi.si, so bili favoriti za nakup Madžari, poslovneži blizu madžarskemu premierju Viktorju Orbanu in vladajoči stranki Fidesz. Madžarska televizijska hiša TV2, ki ima v lasti tudi Planet TV, je po pisanju spletnega portala necenzurirano.si ponujala največ. Nato pa naj bi v igro vstopila nizozemska družba United Group, ki jo vodi srbski poslovnež Dragan Šolak. United Group naj bi ponudil pet milijonov evrov, vsaj tri milijone več od Madžarov, kar je vodstvene strukture na Telekomu spravilo v zagato. SDS pod taktirko Janeza Janše je namreč tesna politična zaveznica Fidesza.

Že pred včerajšnjo odločitvijo nadzornega sveta Telekoma se je pisalo, da resno razmišljajo o začasni ustavitvi prodaje. In prav to se je včeraj zgodilo.

Predsednik uprave Telekoma Cvetko Sršen, ki je vodenje prevzel marca, je za TV Slovenija povedal, da vsi vidiki tveganj niso bili upoštevani in da so nova strokovna mnenja pokazala, da je za TS Media kar veliko priložnosti na trgu, zato sta nadzorni svet in uprava presodila, da tveganja v primeru prodaje pretehtajo. Sršen, ki je bil v preteklosti tudi kandidat SDS za župana Krškega, je zanikal, da bi šlo za politično odločitev zaradi pomena portala Siol.

O ozadju dogajanja so že poročali na spletnem portalu necenzurirano.si, kjer so pravilno napovedali trenutni razplet. Lastnik TV2 Jozsef Vida bi z nakupom TS Media v celoti prevzel Telekomov medijski aparat. V njihove načrte pa je posegel United Group, ki ima v Sloveniji že v lasti telekomunikacijskega operaterja Telemach. Šolak ima v rokah tudi regionalno televizijo N1, ki je kritična do srbskega predsednika Aleksandra Vučića. Janša pa je v zadnjem času v dobrih odnosih tudi z Vučićem.

V kontekstu koristi za državno blagajno in državljane se je torej še enkrat smiselno vprašati, zakaj Telekom Slovenije ne želi prodati družbe TS Media, ki v zadnjih letih ustvarja izgubo? Zakaj so se odrekli najboljši ponudbi in denarju? Vprašanje je pravzaprav retorično...