V trgovine hodimo manj, a opravljamo večje nakupe

Slovenski trgovci ne beležijo podobnega kopičenja zalog, kot so ga zaznali prvi teden spomladanskega vala

A.S./STA
31. 10. 2020, 09.34
Posodobljeno: 31. 10. 2020, 09.35
Deli članek:

Trgovci v drugem valu epidemije covida-19 ne beležijo podobnega kopičenja zalog, kot so ga zaznali prvi teden spomladanskega vala. Ob vnovičnem omejevanju javnega življenja potrošniki sicer spet nekoliko bolj povprašujejo po izdelkih z daljšim rokom trajanja, opažajo v večini trgovskih verig.

Profimedia
Potrošniki najpogosteje povprašujejo po izdelkih z daljšim rokom trajanja.

Kupci so nakupovalne navade epidemiji prilagodili že spomladi. V trgovine so hodili manj, a opravili večje nakupe. Enak trend trgovci opažajo tudi v drugem valu epidemije covida-19 in ob vnovičnem zaostrovanju ukrepov za preprečevanje širjenja virusa.

Ta teden so v trgovinah zaradi današnjega in nedeljskega praznika beležili nekoliko večji obisk trgovin, čemur so trgovci prilagodili zaloge.

Izdelki z daljšim rokom trajanja

Potrošniki najpogosteje povprašujejo po izdelkih z daljšim rokom trajanja, to so predvsem testenine, moka, konzervirani izdelki, kvas in podobno, so za STA pojasnili v Tušu. Ob tem so izpostavili, da se potrošniki čedalje pogosteje odločajo za nakupe preko spleta. "Iz tedna v teden merimo konstantno povečanje števila spletnih nakupov živil ter povečano vrednost povprečne nakupljene spletne košarice," so pojasnili.

Skrb, da bi robe zmanjkalo, je odveč

V Hoferju medtem večjih posebnosti glede nakupov ne opažajo. Kot so zapisali, dobavna veriga trenutno poteka brez večjih posebnosti, njihovi sodelavci v logistiki in prodaji pa skrbijo, da je razpoložljivost izdelkov na policah zadostna. V Lidlu so medtem v predprazničnih dneh zaznali povečano povpraševanje po svežih izdelkih (meso, mlečni izdelki in podobno), pa tudi izdelkih z daljšim rokom trajanja.

V podjetju Spar Slovenija v drugem valu, tako kot ob prvem, opažajo povečano povpraševanje po osnovnih dobrinah in izdelkih z daljšim rokom uporabe, vendar ne v taki meri kot v prvem valu. Da kupci ne delajo takšnih zalog kot prvi teden prvega vala epidemije, so zapisali tudi v Mercatorju.

Vsi trgovci ob tem zagotavljajo, da trgovine dnevno zalagajo z izdelki iz njihovih skladišč, zato je skrb, da bi robe zmanjkalo, povsem odveč.