pozivi upokojencem v veliki meri slišani

V bančnih poslovalnicah brez gneče, upokojenci upoštevali pozive pristojnih

A.S./STA
31. 3. 2020, 14.10
Posodobljeno: 31. 3. 2020, 14.13
Deli članek:

Upokojenci so večinoma upoštevali pozive, naj ne obiskujejo bančnih in poštnih poslovalnic za dvig pokojnin, ki so jih danes prejeli na račun. Kot so zapisali na Pošti Slovenije, gneče v njihovih poslovalnicah ni bilo. Tudi v NLB in Novi KBM pozdravljajo, da so bili pozivi upokojencem v veliki meri slišani.

Profimedia
Upokojenci so večinoma upoštevali pozive, naj ne obiskujejo bančnih in poštnih poslovalnic za dvig pokojnin, ki so jih danes prejeli na račun.

V NLB so danes enote odprli pol ure prej. Ljudje so vstopali mirno, upoštevali osebno razdaljo, večina je imela maske, šale, tudi rokavice ... vse poteka mirno in odgovorno, so dogajanje v poslovalnicah opisali v NLB.

Tudi v Novi KBM so veseli, da so bili njihovi pozivi v veliki meri slišani, saj so v poslovalnicah beležili manjši obisk kot sicer na dan izplačila pokojnin. "Pa vendar še zmeraj opažamo, da nekatere stranke prihajajo v poslovalnico zgolj zaradi dviga gotovine," so izpostavili.

Ne samo na dan izplačila pokojnin, tudi sicer v Novi KBM strankam svetujejo, da se v skladu s sprejetimi ukrepi za preprečevanje širjenja okužb s koronavirusom, izognejo vsem nenujnim obiskom poslovalnic. Mnoge storitve lahko namreč opravijo prek spletne in mobilne banke, kjer lahko med drugim preverijo stanje in promet na svojih računih, plačajo položnice, prenašajo sredstva med računi, opravijo plačila v tujino in sklenejo depozit ali varčevanje.

Stanje na svojem računu lahko uporabniki preverjajo tudi na bankomatih, na katerih lahko dvigujejo in polagajo gotovino ter plačajo položnice. Nova KBM je ob tem izpostavila, da bodo od srede naprej njihove stranke z debetno kartico lahko brezplačno dvigovale gotovino in preverjale stanje na transakcijskih računih tudi na bankomatih Abanke in obratno. S tem jim bodo te storitve brezplačno na voljo na 492 bankomatih po državi.

V NLB po drugi strani opažajo, da s pomočjo sorodnikov starejše stranke vse več uporabljajo sodobne načine poslovanja, kot sta spletna in mobilna banka ter brezgotovinsko plačevanje s karticami. V NLB imajo sicer vse stranke brezstične kartice in lahko plačilo blaga in storitev za zneske do 25 evrov opravljajo brezstično.

Ob tem so v NLB zapisali, da v zadnjem obdobju beležijo podvojen obisk v kontaktnem centru, kjer vse več strank ureja posle na daljavo.