V času epidemije

Vse večje povpraševanje po "brezstični" dostavi hrane na dom, a veljajo nekatere omejitve

S.R./STA
18. 3. 2020, 16.09
Posodobljeno: 18. 3. 2020, 17.22
Deli članek:

Zaradi epidemije širjenja koronavirusa je naraslo povpraševanje po dostavi pripravljene hrane.

Bobo
Pri ponudniku dostave Ehrana je možno le naročilo s predplačilom prek spleta.

Ponudnika Ehrana in Wolt, ki dostavljata uporabnikom hrano iz restavracij, ki ne smejo sprejemati gostov, sta uvedla več ukrepov, da bi zmanjšala stike s strankami in preprečila širjenje virusa.

Vlada je s posebnim odlokom prepovedala obratovanje restavracij, ki lahko hrano le dostavljajo potrošnikom, ne smejo pa je prodajati v svojih restavracijah.

Iz Wolta so sporočili, da je hrano pri njih mogoče naročiti iz več kot 100 restavracij, trenutno pa je na dnevi ravni aktivnih okrog 30 restavracij. Dodali so, da je dostava trenutno edini vir zaslužka za gostince. Restavracijam in dostavljalcem so dali natančna navodila in ukrepe za zagotavljanje maksimalne varnosti pri pripravi in razvozu hrane. 

Dostava je, razen v izjemnih primerih, brezstična, kar pomeni, da dostavljalec hrano prevzame na posebnem mestu v restavraciji, ki je oddaljen od prostora, kjer se nahajajo zaposleni. Na drugi strani dostavljavec hrano uporabniku pusti pred vrati v stanovanje ali stavbo, plačilo pa je brezgotovinsko. 

Gotovinska plačila so onemogočili tudi pri ponudniku dostave Ehrana, kjer so sporočili, da je možno le naročilo s predplačilom prek spleta. Hrano dostavijo le do vhoda stavbe, da bi se dostavljavlci čim manj zadrževali v zaprtih prostorih. Zaznali so sicer zelo veliko povečanje povpraševanja restavracij za koriščenje njihovih storitev dostave hrane, prav tako so prejeli veliko novih prijav za delo dostavljalcev. 

"Vidno je, da se število naročil iz dneva v dan povečuje. Na morebitno povečanje dostave hrane smo pripravljeni, v prvi vrsti pa prednost dajemo varnosti naših kurirjev, partnerjev in strank," so dodali.