Mednarodna linija Trst-Koper-Piran

Incident v Kopru: voznik z avtobusa "zmetal" potnike, preklinjal Italijane in jo podurhal z njihovo prtljago, kažoč sredinca

J.P.
21. 10. 2019, 10.08
Posodobljeno: 21. 10. 2019, 11.24
Deli članek:

Kot je mogoče soditi iz zapisa na facebooku, se je v soboto na mednarodni liniji Trst-Koper-Piran zgodil incident, za katerega se Arriva Dolenjska in Primorska potnikom iskreno opravičuje.

Bobo
Na avtobusu naj bi bilo približno 20 potnikov (fotografija je arhivska).

Ure je v soboto odbila 13.00, ko je avtobus podjetja Arriva pripeljal na koprsko glavno avtobusno postajo. Torej celih 15 minut prej, kot pa je bilo to predvideno. Da je vozil "z neverjetno visoko hitrostjo", piše v objavi; kakor tudi, da je "sunkovito ustavil, ga parkiral kar počez na štirih peronih in se na približno 20 potnikov" zadrl "vsi dol, počakajte drugi avtobus", čeprav bi moral postanka opraviti še v Piranu in Luciji. Voznik naj bi se živčen tresel, ko je kričal in preklinjal ter zabavljal čez Italijane: "Spiz**** dol, Italiani di m …! Marš, dol sem rekel! Tam imate drugi avtobus, ajde, ajde! Kaj me boli k**** kaj si vi mislite, tako sem se odločil, tak je pač sistem, marš!" Gromki glas se je z avtobusa razlegal po vsej postaji, je še mogoče prebrati, slišali naj bi ga tudi bližnji taksisti. Posluha za vprašanja naj ne bi imel – mahal naj bi z rokami, "se grozeče približeval posameznikom", a je incident k sreči minil brez fizičnega nasilja.

V podjetju so potrdili, da je do incidenta res prišlo, v podrobnosti se niso spuščali.

Ko so se potniki izkrcali, naj bi znova sedel za volan avtobusa in z veliko hitrostjo odpeljal s postaje. Z njim naj bi tako šla vsa prtljaga. Potniki naj bi mu mahali, da bi ga ustavili, v odgovor jim je menda pokazal sredinca. Po posredovanju voznika drugega avtobusa naj bi torbe le dobili nazaj – sodelavca naj bi poklical po telefonu, še piše v objavi.

Vodstvo družbe je že ukrepalo

Na družbo Arriva Dolenjska in Primorska smo naslovili več vprašanj. Kot so nam odgovorili, obžalujejo "neprimerno komunikacijo in samovoljno vedenje našega zaposlenega. Nad dogodkom smo pretreseni, zato je vodstvo družbe že ukrepalo. Primer se raziskuje, z voznikom bo opravljen zagovor, sprejeti bodo ukrepu v skladu z internimi pravilniki. Vodstvo Arrive ostro obsoja kakršna koli dejanja, ki bi jih bilo mogoče razumeti kot znak nestrpnosti. Potnikom se iskreno opravičujemo za neprijetno izkušnjo."