Eden od njih, Gregor J., je na facebooku tudi natančneje zapisal, kaj je se je dogajalo na letališču v Bosni in Hercegovini, ko se je želel z letalom letalske družbe Adria Airways, ki opravlja redne in čarterske lete večinoma v evropske države, vrniti v domovino.
»Adria Airways, z veliko žalostjo opazujem vaše početje. Danes ste prestavili let na eno uro pred objavljenim odhodom, ne da bi o tem obvestili potnike. Vsi, ki smo prišli na letališče v Sarajevu dovolj zgodaj, smo imeli srečo, da smo letalo celo ujeli,« je poročal.

Povedal je, da to še ni bilo vse; šele ko so bili v zraku, so izvedeli, da ne bodo poleteli proti Sloveniji, ampak da bodo prej odšli še v Prištino na Kosovu, poleg tega so se morali še grebsti za sedeže, če so želeli potovati ob svojcih, saj da so jim izdajali vstopne kupone brez vnaprej določenega sedežnega reda. Da pa je bila mera polna, »v letalu niste imeli nobene druge pijače razen vode, tudi vaš Sky shop proti plačilu ni obstajal, zaradi povzročene večje jeze potnikov pa ste nam postregli celo s sendvičem, katerega fotografijo prilagam. Sramota«, je besen poročal Ljubljančan.

Če nimajo kontakta, ne morejo obvestiti

Iz Adrie Airways so sporočili, da je bil nedeljski let JP700 na relaciji Sarajevo–Ljubljana združen s poletom Priština–Ljubljana zaradi tehnične okvare enega od njihovih letal. »Raje kot da smo poleta odpovedali, smo ju združili. Potnikom smo s to rešitvijo sicer podaljšali samo potovanje, smo jim pa omogočili prihod na končno destinacijo,« se je glasilo njihovo pojasnilo. Dodali so, da obveščanje potnikov v primeru nepravilnosti, v tem primeru združitev, steče takoj, ko zagotovo vedo, da leta ne bomo mogli izvesti oziroma da bo pri izvedbi prišlo do nepravilnosti. »V primeru, da nam potniki ne posredujejo kontaktnih podatkov, jih o morebitnih spremembah njihovega poleta ne moremo obvestiti.«

sendvič
Facebook
Tako je izgledal sendvič, ki so ga izročili letalskim potnikom.

Opravičili so se …

Pojasnili so tudi, kaj se je dogajalo s prehrano na letalu. Povedali so, da je ponudba vključevala brezalkoholno pijačo in vodo, sendviče in manjše prigrizke. »Kakovost sendviča je bila neprimerna, ni bila v skladu z dogovorom, ki ga imamo z dobaviteljem. Vsem potnikom se za to opravičujemo,« so dejali in zagotovili, da bodo nad dobaviteljem v prihodnje izvedli poostreno kontrolo, razmišljajo pa tudi o možnih prilagoditvah oziroma spremembah pri ponudbi sendvičev, »saj zaupanje naših potnikov v naše storitve ostaja na prvem mestu«. Glede SkyShopa pa so zapisali, da je ta pogojen s prostorom v letalski kuhinji posameznega tipa letala. »Na poletu iz Sarajeva in Prištine prodaja iz SkyShopa iz tega razloga ni bila mogoča.«

»Vsem potnikom se za slabo izkušnjo na letu iskreno opravičujemo. V danih razmerah je posadka na letalu naredila vse, da bi potnikom olajšala nepredvideno podaljšanje potovanja, razumemo pa, da so k slabi volji dodatno botrovale še okoliščine obeh poletov, poleta iz Sarajeva in Prištine sta bila namreč pospremljena z močnejšimi turbulencami, kar je, razumljivo, pri potnikih lahko povzročilo še dodatne neprijetne okoliščine potovanja,« so v odzivu na kritike še sporočili iz Adrie Airways.