Slovenija

Na SEMPL-u več kot trideset govorcev iz enajstih držav

nn
19. 11. 2018, 17.17
Posodobljeno: 19. 11. 2018, 17.32
Deli članek:

V Portoroški GH Bernardin prihajajo tudi predstavniki največjih medijskih podjetji na svetu – direktorica mednarodne prodaje pri časopisu The Washington Post, prodajni partner za Srednjo in Vzhodno Evropo pri Facebooku in direktor za poslovni razvoj pri podjetju Viber.

SEMPL
Osrednji govorec bo Peter Hinssen, serijski podjetnik, ki predava na MIT in London Business School.

 Dva dni, dva odra, več kot trideset govorcev iz enajstih držav, več kot 1.200 strokovnjakov medijsko-komunikacijske stroke iz celotne regije – vse to prinaša jubilejni 20. SEMPL, ki bo 29. in 30. novembra 2018.

Pripravili vas bomo na dan po jutrišnjem

Celoten program 20. SEMPL-a najdete na spletni strani konference, kjer so podrobneje predstavljeni tudi vsi predavatelji. 

Digitalno je prešlo od »prijaznega« k »odvratnemu«, poslovni modeli so se čez noč spremenili in »dan po jutrišnjem« prihaja prej kot kadar koli v preteklosti. Kako se pripraviti nanj in poskrbeti, da bodo podjetja hitrejša, vitkejša in odzivnejša, bo na konferenci predstavil Peter Hinssen, serijski podjetnik, svetovalec in zagotovo tudi prvo ime letošnjega SEMPL-a.

Kako uspešno »zaštartati« podjetje in ga pri tem ne »zafurati«, bo svetoval Jurgen Appelo, serijski ustanovitelj podjetij in ustanovitelj podjetja Agility Scales z Nizozemske, nevroznanstvenik dr. Nikolaos Dimitriadis pa bo spregovoril o novi vrsti marketinških strokovnjakov, ki jih takšna podjetja potrebujejo.

Na prihodnost nas bo pripravil tudi Lon Safko, serijski inovator in izumitelj ter po besedah Steva Jobsa ustvarjalec »prvega računalnika, ki lahko rešuje človeška življenja«. Predstavil bo svoj koncept Marketinga zlitja (Fusion Marketing), ki predstavlja združitev tradicionalnih in digitalnih orodij.

Kakšna bo prihodnost za medije v luči tehnološkega napredka in umetne inteligence, bomo izvedeli od priznanega britanskega medijskega strokovnjaka Deana Donaldsona, soustanovitelja podjetja Kaleidoko, medtem ko bo Robert Čoban, lastnik in direktor podjetja Color Press Grupa iz Srbije, osvetlil položaj medijev v jadranski regiji. 

Kako v današnjem času sploh še pridobiti pozornost

Ne zamudite vodilne regijske konference o medijskih trendih in si vstopnice zagotovite na www.sempl.si. Vse, ki boste SEMPL obiskali prvič, čakajo veliki popusti. 

Emma Winchurch-Beale, direktorica mednarodne prodaje pri ameriškem časopisu The Washington Post in predsednica skupine World Media Group, stavi na kakovost vsebin. Zadnje raziskave namreč kažejo, da se medijem splača ustvarjati kakovostne vsebine, oglaševalcem pa plačati več, da se ob njih pojavijo.

Tudi Andrea Malgara, izvršni partner podjetja MediaPuls Group iz Nemčije, in David Bassett, direktor analitike v podjetju Lumen Research iz Velike Britanije, bosta pozornost uporabnikov na različnih komunikacijskih platformah dokazovala s pomočjo podatkov, saj je v današnjem svetu kar 80 % vseh oglasnih sporočil spregledanih. Malgara se bo osredotočil na učinkovitost video formatov, Bassett pa bo s pomočjo tehnologije za sledenje očem razkril, kateri mediji in oglasi so najbolj opaženi in s tem tudi najbolj učinkoviti. 

Preživeli bodo le blagovne znamke, posamezniki in podjetja, ki se bodo prilagodili

Spremljajte jih lahko tudi na družbenih omrežjih Facebook, Twitter in Instagram

Rustam Ziganshin, prodajni partner za Srednjo in Vzhodno Evropo pri Facebooku, in Atanas Raykov, direktor za poslovni razvoj pri podjetju Viber, bosta ponudila vpogled v kreativne možnosti, ki jih oglaševalcem in komunikatorjem ponujata obe globalni podjetji.

Ameriški strokovnjak za znamčenje David Brier je prepričan, da bodo preživele le tiste blagovne znamke, ki bodo svojo komunikacijo povezale neposredno s svojimi izdelki in ljudmi. Pritrjuje mu tudi Dennis Yuscavitch, podpredsednik za globalni produktni marketing pri podjetju Outbrain iz ZDA, ki meni, da je časov vsiljivega oglaševanja konec.

In ker brez odličnega marketinga ni dobre prodaje, je na SEMPL prvič vključena tudi prodajna tematika – nasvete bo udeležencem ponudil provokativni Američan Wes Schaeffer, ki si je nadel vzdevek »prodajni šepetalec« (The Sales Whisperer®). 

Na drugem odru kar 13 poglobljenih predavanj in delavnic

Udeleženci SEMPL-a bodo v dveh dneh lahko izbirali med programom na dveh odrih. Na manjšem, t. i. »deep dive« odru bodo imeli obiskovalci priložnost, da se še bolj podrobno in interaktivno srečajo s temami digitalnega in klasičnega komuniciranja. Poleg nekaterih osrednjih govorcev, ki bodo svoja predavanja na velikem odru dodatno nadgradili še s poglobljenimi delavnicami, bodo številni strokovnjaki iz regije obiskovalcem povedali več o spletni analitiki, metrikah in optimizaciji oglaševanja, vplivnostnem marketingu, delovni sreči, poklicnem govorništvu ter metodi »resne igre« LEGO® SERIOUS PLAY®.