Primorska avtocesta A1

1. zapora odstavnega pasu na obeh polovicah avtoceste, promet bo urejen po dveh zoženih pasovih v vsako smer (faza bo trajala predvidoma 20 dni);
2. zapora prehitevalnih pasov, promet bo urejen po dveh zoženih pasovih v vsako smer, ob pričetku te faze bo v smeri Postojne ostal zaprt odstavni pas iz prve faze v dolžini 1,1 km (faza bo trajala predvidoma 20 dni);
3. zapora prehitevalnih pasov, promet v smeri proti Postojni se bo pred viaduktom preusmeril na nasprotno smerno vozišče, kjer bo potekal dvosmerno, po dveh zoženih pasovih v vsako smer (predvidoma 40 dni)
4. V nadaljevanju letošnje gradbene sezone se bo zapora spremenila še trikrat, vendar bo promet tudi v teh treh fazah urejen po dveh zoženih pasovih v vsako smer vožnje, uporabniki avtoceste bodo o spremembah obveščeni (te tri faze bodo trajale skupno 85 dni, od tega 72 dni zadnja faza).

Danes ob 17. uri lahko za počivališčem Ravbarkomanda v smeri proti Ljubljani na primorski avtocesti A1 pričakujemo nove talne označbe bodoče začasne prometne ureditve. Darsove pozornosti bo sicer deležnih dobrih šest kilometrov avtoceste med Uncem in Postojno.

Do petkovega jutra bodo začeli z deli nove prometne ureditve dveh zoženih prometnih pasov tudi v nasprotni smeri. Med postavljanjem začasne prometne ureditve bo promet po obeh smernih voziščih potekal samo po enem pasu.

V naslednjih treh tednih bodo delavci v okrviru prve faze širili odstavna pasova na obeh smernih voziščih ter obnavljali viadukt Ravbarkomanda. Promet bo v obe smeri potekal po dveh zoženih pasovih. Rehabilitacija 45 let stare Ravbarkomande bo razdeljena na dve gradbeni sezoni. Letošnja bo potekala od junija do novembra, prihodnje leto pa bo za poldrugi mesec krajša.

Dars sporoča, da bo odsek zelo obremenjen v prometnih konicah turistične sezone, zgostitev prometa in zastoje pa gre pričakovati ob menjavi posameznih faz oziroma prestavitvah delovnih zapor.

Pogodbena vrednost za obe gradbeni sezoni znaša skoraj 23 milijonov evrov (brez DDV). Skupni rok izvedbe del v obeh gradbenih sezonah je 288 dni od uvedbe izvajalca v delo.

Hitra cesta H4

Obnovitvena dela so se začela tudi na hitri cesti H4 skozi Vipavsko dolino na dobrih devet kilometrov dolgem odseku med Ajdovščino in Vogrskim. Trajala naj bi do konca avgusta. Darsovi delavci bodo v nedeljo dopoldne postavili zaporo prehitevalnih pasov, promet pa bo prvih nekaj dni še vedno urejen po voznem pasu na obeh polovicah hitre ceste. Sledila bo popolna zapora vozišča iz smeri Vrtojbe proti Ajdovščini in preusmeritev prometa na drugo polovico hitre ceste, kjer bo urejen dvosmerno, po enem pasu v vsako smer vožnje. V prvi polovici julija naj bi bila zaprta druga polovica vozišča iz smeri Ajdovščine proti Vrtojbi, promet pa bo v obe smeri urejen po že obnovljenem delu hitre ceste. V času popolne zapore posamezne polovice cestišča bosta na priključku Selo zaprta tudi izvoz in uvoz v isti smeri.

Primorska avtocesta, kolona, gneča, zastoj
Bobo
Pred nami prometno obremenjen vikend.

Razpis za izvedbo naslednjih treh faz dotrajanih vozišč na delih odsekov Vipava-Ajdovščina-Selo v skupni razdalji slabih 16 kilometrov bo pripravljen predvidoma do poletja. V primeru uspešno izvedenega razpisa bodo dela lahko stekla že jeseni, sicer pa v letu 2018.

Pogodbena vrednost znaša približno osem milijonov evrov (brez DDV). Rok izvedbe je 90 dni od uvedbe izvajalca v delo.

Dolenjska avtocesta A2

Dars za dolenjsko avtocesto A2 načrtuje preplastitev dobrih sedem kilometrov avtoceste. Dela na odseku med Dobruško vasjo in Drnovim tako v smeri Obrežja kot Novega mesta naj bi stekla jeseni ali prihodnje leto. Promet bo urejen po polovici avtoceste dvosmerno, po enem pasu v vsako smer vožnje.

Gorenjska avtocesta A2

Preplastitev slabih petih kilometrov vozišč se obeta tudi gorenjski avtocesti A2 med priključkoma Hrušica (Jesenice zahod) in Lipce (Jesenice vzhod) v smeri proti Ljubljani. Dars na tej polovici avtoceste načrtuje še obnovo dveh viaduktov (Podmežakla 1 in 2). Promet bo urejen po eni polovici avtoceste dvosmerno, po enem pasu v vsako smer vožnje.