Osrednjo temo dogodka 4 x 10 minut o dinamični prihodnosti in digitalni transformaciji je predstavljala sedanja in prihodnja vloga digitalizacije v poslovnem, gospodarsko-političnem, medijskem in družbenem svetu, tako v Sloveniji kot v tujini. Svoje uvide so razkrili ambasadorka Velike Britanije v Sloveniji, računalniški strokovnjak in begunec iz Afganistana, generalni direktor uspešnega digitalnega podjetja D.Labs in pomočnik odgovornega urednika Dela.

Tehnologija je orodje

Honey
Marko Vavpotič/M24
Britanska ambasadorka Sophie Honey je opozorila na pasti digitalizacije.

Sophie Honey, ambasadorka Velike Britanije v Sloveniji, je spregovorila o vlogi tehnologije v družbenih in političnih odnosih: »Tehnologija je odlično orodje, ki omogoča hiter prenos informacij, izobražuje ter povezuje ljudi. Hkrati pa je izredno zasvojljiva, zato jo moramo nujno nadzirati.« Po njenem mnenju so človeški odnosi najpomembnejši in ti zahtevajo komuniciranje tudi v realnem svetu.

Spremenjeno življenje

Mlademu Safiuli Ebadiju, računalniškemu strokovnjaku in beguncu iz Afganistana, digitalna transformacija kroji življenjsko pot. Kot strokovnjak za digitalne sisteme je namreč leta 2010 sodeloval pri projektih zveze Nato, kjer je razvijal sledilne sisteme in sisteme globalnega pozicioniranja. Tri leta pozneje so ga zaradi suma sodelovanja z ZDA zajeli talibani, nakar je 20 dni preživel v ujetništvu in bil s pomočjo odkupnine izpuščen. Nedolgo zatem je sklenil zapustiti državo. Spregovoril je o svojem življenjskem cilju: »Ob prihodu v Slovenijo sem se moral odločiti, ali bom ostal in začel svoje življenje ali ne. In sem.«

Novi predsednik Sekcije mladih managerjev Lovro Peterlin
Manager
Lovro Petelin je novi predsednik Sekcije mladih managerjev.

Digitalna transformacija je neizogibna

Svoje poglede na digitalno transformacijo z vidika širših družbenih in korporativnih spremembje na dogodku razkril tudi Jaka Levstek, generalni direktor podjetja D.Labs, izkušeni start-up mentor, menedžer, spletni veteran in podjetnik. Poudarja, da je dojemanje digitalne transformacije odvisno od nas, bodisi se je bojimo bodisi vidimo priložnost: »Gre za nujnost prilagoditve našega razumevanja vloge podjetij do generacije milenijcev, ki te vloge razumejo popolnoma drugače. To pa nas navdaja s strahom.«