Slovenija

Bomo nosili model čevljev Pojoči major?

E.R.
18. 3. 2016, 11.45
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.59
Deli članek:

Kdo bo novi šef Peka se bo najverjetneje odločilo že jutri. Stečajnica se odloča med tremi ponudniki.

revija Zarja
Za najem Peka se poteguje tudi pojoči major Ladislav Troha

Stečajna upraviteljica Peka Tadeja Tamše naj bi se jutri odločila o ponudbah za najem proizvodnih prostorov tržiškega Peka, za katerega se zanimajo Janez Bedina, Alja Viryent Novak ter združenje OPS Ladislava Trohe. Po navedbah Tamšetove bo prvi kriterij cena.

Bedina bi proizvajal izdelke z višjo dodano vrednostjo

Janez Bedina, ki se ukvarja z uvozom vozil iz ZDA, Danske in Nemčije bi celotno proizvodnjo in pet Pekovih trgovin najel za 4.113 evrov mesečno, pri čemer bi prevzel celotne stroške vzdrževanja, ki po njegovi oceni znašajo 60 tisoč evrov mesečno. Bedina sicer od stečajne upraviteljice zahteva, da mu stečajna upraviteljica ob najemu proda zaloge - od 50 do 70 tisoč parov čevljev in prepusti tudi blagovno znamko Peko, česar doslej še niso ovrednotili. Bedina se namerava potegovati za odkup celote (blagovne znamke, tovarne, mreže v Sloveniji ter Peka Hrvaška). Najprej namerava zaposliti 40 novih delavcev, v obdobju štirih let pa 400. Peko naj bi se pod njegovo taktirko osredotočil na prodajo izdelkov z večjo dodano vrednostjo, na izdelke po naročilu ter na spremembo portfelja linij. 

Z Bedino bi sodelovala  oblikovalka Alja Viryent Novak

Oblikovalka čevljev Alja Viryent Novak se zanima za najem manjšega dela proizvodnje v Tržiču, hkrati pa se z Bedino pogovarja o možnem sodelovanju, če bi mu uspelo najeti vse prostore.

Naivni Ladislav Troha 

Dolgoletni direktor Peka Slavko Despotovič.jpg

Troha meni, da bi morali zaustaviti trenutne razprodaje v trgovinah in zaloge po proizvodni ceni prodati novemu najemniku, ki bi s prodajo dobil kapital za nadaljevanje proizvodnje. Troha je prepričan, da lahko nemudoma najdejo 50 trgovin, kjer bi prodajali čevlje.


Bivši direktor Peka nam je povedal, da se mu zdi Trohin program "blago rečeno naiven". Kot je poudaril, sam ne verjame, da bio se dalo ustvariti izdelke višjega cenovnega razreda in zgraditi blagovno znamko, hkrati pa obdržati proizvodnjo v Sloveniji.