Slovenija

Letališče pritegnilo interes nizkocenovnika

Gabrijel Toplak
17. 9. 2014, 17.51
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

2015 Novoustanovljeni letalski prevoznik FlyEth v lasti Faketeja Shabanija naj bi vzpostavil redne linije z Avstrijo, Nemčijo, Nizozemsko, Belgijo in Hrvaško.

dk

Mariborčani so lahko prejšnji teden na spletni strani Austrian Aviation prebrali nadvse spodbudno novico za tamkajšnje letališče, ki zadnjih nekaj let tako rekoč životari predvsem na račun tovornega prometa ter poletnih čarterskih poletov v Grčijo in Turčijo.

Spletna stran namreč navaja, da bi lahko z mariborskega letališča, ki je drugo največje letališče v državi, sredi januarja prihodnje leto začel redno voziti novoustanovljeni nizkocenovni letalski prevoznik FlyEth, ki ga je ustanovil Fakete Shabani. Z dvema letaloma Dornier 328 in dvema ali tremi letali Bombardier CRJ200 naj bi imeli redne linije z Avstrijo, Nemčijo, Nizozemsko, Belgijo in Hrvaško. Dvakrat dnevno z izjemo sobot naj bi leteli v Amsterdam in prek avstrijskega Celovca v Rim, enkrat dnevno razen sobote v Köln, štirikrat tedensko pa prek Linza v Berlin. FlyEth naj bi dvakrat tedensko letel še v Split in Zadar, po enkrat pa na Brač in v Linz.

Novico smo želeli preveriti kar »iz prve roke« v podjetju Aerodrom Maribor, kjer pa so bili izjemno redkobesedni. Direktor Marko Gros za časopis Svet24 novice ni niti potrdil niti zavrnil. Pri izjavi je ostal izjemno skop in previden: »O konkretni zadevi lahko rečemo samo to, da so dobrodošli vsi, ki želijo svoje operacije izvajati na našem letališču. Dokler pa s partnerji nimamo sklenjenih formalnih stvari, je vsakršna naša izjava prenagljena. Tako je tudi s partnerji, ki so omenjeni v članku.«

FlyEth po pisanju spletne strani tačas razpolaga s 15 letali, ki so namenjena predvsem za čarterske prevoze in oddajo v najem. Fakete Shabani naj bi bazo svoje družbe sprva načrtoval v Celovcu, a se je zdaj odločil za selitev v Maribor. Obe letali Dornier naj bi pripeljal iz ZDA, Bombardierje CRJ200 pa naj bi odkupil od družbe Lufthansa CityLine, ki se je odločila za umik omenjenega tipa letal iz svoje flote.