Slovenija

Dočakali so ga, a še ni uporaben

Janja Ambrožič/DL
26. 7. 2014, 17.01
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

Pokriti vkop predstavlja najkrajšo cestno navezavo središča občine na avtocesto. Na prvi pogled je videti, da bi po cesti že lahko stekel promet, a se to ne bo zgodilo prav kmalu.

Dolenjski list

Kdo je odgovoren za to, ne bomo ugibali, o tem smo vprašali odgovorne na Darsu, ki je bil v tem primeru investitor, in mirnopeškega župana Andreja Kastelica.

Pokriti vkop Mirna Peč je armiranobetonska konstrukcija dolžine 133,18 metra in širine od 11,90 do 12,11 metra.

»Po tehničnem pregledu je bilo ugotovljeno, da na pokritem vkopu ni pomanjkljivosti, razen tistih, ki niso povezane z izvedbo pokritega vkopa in navezovalne ceste, ampak so posledica naknadno zgrajene šole,« so pojasnili na Darsu in dodali, da je treba pred odprtjem vkopa zagotoviti varen prehod v križišču navezovalne ceste pri šoli, tam je treba zgraditi še javno razsvetljavo in poskrbeti za boljšo preglednost iz smeri vasi.

Župan Andrej Kastelic je dejal, da vsekakor ne more biti razlog za dodatna dela le nova šola, kajti tudi če je ne bi bilo, bi morali urediti tisto križišče, saj se tam priključuje tudi cesta iz Češenc. »Naša naloga je, da pripeljemo javno razsvetljavo v križišče, in to bomo zagotovo storili v avgustu, saj gre za naročilo majhne vrednosti,« pojasni župan in omeni, da so na občini čakali na projekt ureditve tega križišča, ki so ga izdelali na Darsu, saj njihov predlog ni bil sprejemljiv. »Mi smo na lastne stroške izdelali projekt, ki je to križišče reševal celostno, predvideli smo tudi otok na sredini, a so nam na Darsu povedali, da ni denarja za kaj takega, da je pomembna le varnost,« je dejal Kastelic, ki si želi, da bi promet skozi pokriti vkop stekel čim prej, a je proti temu, da bi se to zgodilo, preden bi bilo varno za vse udeležence v prometu. Kdaj se bo to zgodilo, nihče ni natančno napovedal, na Darsu ocenjujejo, da v najboljšem primeru do konca šolskih počitnic.

Dolenjski list

Sicer se gradnja pokritega vkopa ni bistveno podražila od prvotne vrednosti (le za dva odstotka), čeprav je bilo precej birokracije, ki je postopek zavlekla. Zaradi stečaja Vegrada je namreč moral Dars dela zaključiti z novim izvajalcem, pri čemer je denar za stroške postopka črpal iz unovčenja bančne garancije za dobro izvedbo del Vegrada. Vrednost izvedenih del po tej pogodbi znaša manj kot 700 tisoč evrov (brez DDV), končni obračun še ni napravljen.

Dolenjski list