Prijavil je novinarje iz medijev Delo, Večer, Dnevnik, RTV Slovenija, POP TV, 24ur.com, STA in Sveta na Kanalu A, ker naj bi kršili kodeks novinarjev.

Pavlin se je za to odločil, ker naj bi novinarji sodnici Marion Zöllner na dunajskem deželnem sodišču v Avstriji, ko je javno razglasila obsodilno sodbo zoper Wolfganga Riedla v zadevi Patria, pripisali izjavo, ki je ni nikoli rekla.

Kot je zapisal v pritožbi DNS, ki so jo danes na svojih spletnih straneh objavili nekateri slovenski mediji, neizpodbitni dokazi kažejo, da sodišče nikoli ni razsodilo, sodnica pa nikoli dejala, da "ni dvoma, slovenski politiki so bili podkupljeni, da so priredili razpis v korist Patrie". Sodnica namreč ni razsojala o "slovenskih politikih", zato izjave tudi nikoli ni izrekla, je zapisal Pavlin.