Slovenija

Spomladi v Slovenijo zopet prihaja Subway

S.R.
2. 4. 2013, 13.40
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Ljubljana se bo že to pomlad pridružila 101 državi sveta, kjer se razprostira že kar 39,100 restavracij verige Subway. Prav ste prebrali, v Slovenijo prihaja najbolj znani in priljubljen »sendvičar« - Subway!

Subway

Poleg prepoznavnega slogana »eat fresh« slovi predvsem po sendvičih iz svežih in kakovostnih sestavin, ti pa so za razliko od ostalih pripravljeni pred očmi kupca in povsem po njegovih željah. Tudi najbolj petični gurmani bodo našli svojega najljubšega, saj ponuja sendviče v kar 2 milijona variacijah. O njegovi priljubljenosti pa pričajo tudi številke - vsako minuto Subway restavracije po svetu postrežejo 2800 solat in sendvičev. A to je le ena plat zgodbe, druga je zgodba o uspehu, h kateri bomo strmeli tudi v Sloveniji. To bo prva, a zagotovo ne zadnja restavracija v Sloveniji, obljublja mladi in ambiciozni podjetnik in vodja franšize, Iztok Levac. Lokacija restavracije zaenkrat ostaja še skrivnost, povemo pa lahko, da se bo nahajala v samem centru Ljubljane.

Novo restavracijo v samem središču Ljubljane lahko pričakujemo že letos splomladi, upravljala pa jo bo ekipa mladih in izkušenih posameznikov. Franšizno restavracijo bo vodil Iztok Levac, drugače tudi soustanovitelj urbanega središča za mlade - centra Urban Roof. »Po več kot 9 mesečnem pripravljalnem obdobju (iskanja lokacij, pridobivanju licence, pogajanj z dobavitelji, ...) bo končno nastopil čas, da v centru Ljubljane »sendvičarno kot se šika«! Naš poglavitni cilj  bo sledenje vzorcem uspešnega poslovanja in etičnega ravnanja, s katerimi se Subway blagovna znamka lahko ponaša že skoraj 50 let. Ključni element pa bo prav vsaka stranka, za katero se bomo posebej potrudili z nasmeškom na obrazu ter z dobro pripravljeno hrano, ki temelji na svežih sestavinah. Nameravamo se tudi aktivno vključiti v lokalne aktivnosti, dobrodelne akcije in tako slediti viziji družbene odgovornosti ter trajnostnega razvoja, saj verjamemo da sta ti vrednoti ključ do uspeha«, pojasnjuje Iztok, ki se dobro znajde na podjetniški poti«.

Medtem, ko večina slovenskih podjetij odpušča, bo Subway restavracija ponudila nove zaposlitvene priložnosti. Iščemo visoko motivirane, zagnane, mednarodno orientirane  posameznike s smislom za ljudi in komunikacijo. Iščemo predvsem ljudi, ki jim priprava hrane predstavlja doživetje in ob tem radi razvajajo tudi svoje »goste«. Umetniška žilica bo pri tem dodaten +!

Subway je postal izbira številka 1. po izboru ljudi, ki iščejo hitro in kakovostno pripravljen hranljiv obrok za celo družino, tako so ocenili uporabniki sodobnih platform komuniciranja iz letne raziskave (2012), ki jo je izvedlo podjetje BrandIndex YouGov. Ti so Subway označili kot »najbolj priljubljeno verigo restavracij  hitre prehrane v Združenih državah Amerike«. Letna raziskava je pokazala, da so v zvezi s Subway restavracijami med uporabniki krožile najbolj pozitivne govorice. S tem pa je Subway prehitel tudi najbolj prepoznavne blagovne znamke kot so Amazon, Google in Wendy`s. V letni anketi (2012), ki jo je s področja hitre prehrane, opravilo podjetje Zagat`pa so potrošniki Subway v kategorijah »top storitve«, »zdrava izbira« in »najbolj priljubljena«, uvrstili najvišje. Že 8. leto zapored pa je Subway po raziskavi Harris Poll Equi Trend Poll postal blagovna znamka leta med restavracijami s hitro postrežbo. To je le peščica prestižnih priznanj, ki jih je franšiza restavracij prejela, sicer pa so to predvsem pokazatelji, da je merilo uspeha danes predvsem potrošnikova izbira, za kar se bomo trudili tudi v Sloveniji.

Blagovno znamko Subway zaznamuje dolga tradicija, saj njeni začetki segajo v leto 1965. V želji, da bi Fred DeLuca lahko študiral medicino in odplačal stroške svojega študija je našel priložnost zaslužka v odprtju trgovine s sendviči. Skupaj z družinskim prijateljem dr. Peter Buckom sta vstopila v poslovno partnerstvo, s katerim sta začrtala nove smernice v industriji hitre prehrane. Vzpostavila sta unikaten poslovni model, ki ga še danes uporabljajo franšize po vsem svetu.

Zgodba o uspehu  pa se je pravzaprav začela leta 1998, ko je preobilni američan Jared Fogle vstopil v  Subway restavracijo, odločen, da drastično zmanjša dnevni vnos  kalorij na »normalnih« 2000 Kcal. Takrat je Jared tehtal 193 kilogramov, njegova teža pa ga je močno ovirala pri vsakodnevnih opravilih, saj se ni mogel prebiti niti skozi vrata, kaj šele sesti v avto. V Subway restavraciji, kamor je potem vsakodnevno zahajal se je seznanil z informacijami o hranilnih vrednostih posameznega obroka in začel s svojo dieto, ki so jo poimenovali kar »Jared`s diet«. Ta življenjski podvig se mu je obrestoval, saj je v letu dni izgubil kar 111 kilogramov, svojih 82 kilogramov pa po 15 letih tudi uspešno vzdržuje. S to potezo je vplival na številne američane in Subway restavraciji prinesel svetovno slavo, s čimer je kasneje postal tudi obraz in identiteta blagovne znamke. Danes Jared živi zdravo življenje in se redno prehranjuje v Subway restavracijah, leta 2006 pa je s pomočjo Subway-a ustanovil tudi fundacijo za pomoč otrokom s prekomerno telesno težo in druge s tem povezane zdravstvene težave, kot so sladkorna bolezen, visok krvni pritisk ter bolezni srca in ožilja. 

Subway
Fred DeLuca