Konferenca medijskih trendov

FOTO: Letošnji jubilejni, 20. SEMPL je začinila pekoča zabava

Pe.R.
4. 12. 2018, 11.14
Posodobljeno: 4. 12. 2018, 11.14
Deli članek:

V Portorožu je pred dnevi potekala konferenca medijskih trendov SEMPL, tokrat že 20. po vrsti. V dveh dneh jo je obiskalo več kot 1200 udeležencev iz celotne jadranske regije, tam pa ni manjkalo niti naše uredništvo.

SEMPL
Na SEMPL-u je bilo tudi zelo zabavno.

Tudi v tokratni izvedbi SEMPL-a se je naša ekipa udeležila številnih predavanj mednarodnih govorcev, ki so letos veliko pozornosti namenili novim priložnostim za medije, spodbujenim z razvojem tehnologije. Letos pa smo imeli na dogodku tudi posebno nalogo. Prvi večer je bil namreč povsem v barvah časopisa, ki ga držite v rokah, saj je pod našim okriljem in v naši organizaciji potekala daleč najbolj pekoča zabava. Zakaj pekoča? Ker se je na zabavi predstavil Čili – novi član našega uredništva. Navihana maskota, ki ponazarja barve in svežino našega časopisa, nas bo odslej spremljala na vseh dogodkih in po poteh naših novinarjev.

Zabava, ki je pogrela

Čili pa se seveda ni predstavil sam. Na sicer hladen večer, ki ga je zaznamovala dobra volja polne terase portoroškega Grand hotela Bernardin, so mu družbo delali tudi številni slovenski glasbeniki. Za nepozabno zabavo so poskrbeli Žan Serčič in Eva Boto, Natalija Verboten, Vili Resnik ter Alex Volasko in Saša Lešnjek. Res je, priznamo, bilo je hladno, saj je na trenutke veter z morja prinesel še dodatno ostrino večera, a smo se ogreli s plesom, kanapeji in pijačami, za katere je poskrbel Johnnie Walker. Med njimi je bil še posebej vroč koktajl s čilijem, ki je bil seveda posvečen pekoči zvezdi našega uredništva.

SEMPL
Rojstnodnevna torta ob jubilejnem dvajsetem SEMPL-u.

Nagrajenci

Jubilejni 20. SEMPL je sicer postregel s številnimi presežki. O govorcih in njihovih predavanjih boste več lahko prebrali v jutrišnji izdaji časopisa. Treba pa je seveda omeniti letošnje nagrajence. Na tekmovanju za regijske nagrade sempler je bilo podeljenih dvanajst zlatih in velika nagrada. Veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo v jadranski regiji je osvojilo delo Skrita soba pobega, ki ga je Agencija 101 zasnovala za Unicef Slovenija.