Celovita priprava vozila vzame kar nekaj časa. Potrebno je pregledati tekočine, voskati in polirati, menjati pnevmatike ...

Grem po vrsti. Zimske pnevmatike so skoraj nujno zlo za naše avtomobile, vedno pa izberite znamke višjega cenovnega razreda, če to le zmorete. Če se odpravljate na kakšen hrib, nikakor ne pozabite na verige, ki vam lahko rešijo življenje. Če jih še niste nameščali, priporočamo, da to predhodno preizkusite. 

Previdni bodite tudi pri točenju goriva iz rezervnega rezervoarja. Če je v njem dizelsko gorivo za toplejši letni čas, lahko v vozilu zamrzne. Pri nizkih temperaturah, govorimo o takih pod –20 °C, je nujna uporaba sintetičnega dizelskega goriva, ki tako temperaturo še prenese. 

Ne pozabite na akumulator, ki mu nizke temperature nikakor ne odgovarjajo, kar se bo najbolj občutilo na kratkih vožnjah. Vredno ga je dopolniti na domači električni vtičnici, saj si nihče ne želi neprijetnih presenečenj sredi mrzlih juter. Tudi motorno olje ne mara temperatur pod lediščem, saj se v njem lahko pričneta nabirati kondenzirana voda in gorivo, pri tem pa se obraba motorja močno poveča. 

Klimatska naprava je le za poletje? Narobe. Ta bo najhitreje posušila orošena stekla. Poleg tega pa bo hladilno sredstvo, ki se bo občasno pognalo po svoji krožni poti, zmanjšalo možnost okvare kompresorja klimatske naprave. 

Pa zamrznjena stekla? Uporabite sprej za odmrzovanje, pri tem pa kupite takega brez nevarnih potisnih plinov ter pomagajte zaščititi ozon. 

zimsko čistilo za stekla
Profimedia
Ne pozabimo niti na zimsko čistilo za stekla.

Nega pri temperaturah pod ničlo

Nizke temperature, vlaga in mnogo soli – kombinacija naštetega bo močno načela avtomobil. Vedno se zavedajte pomembnega pravila, da nezaščiten lak prične hitro rjaveti. Preglejte prednji del vozila in poiščite udarnine ali poškodbe laka od kamenčkov ter jih sanirajte. Lak zaščitite z voskom vsaj dvakrat letno.

Reden obisk pralnice je pozimi nujen, a ne pozabite pred vstopom odstraniti antene. Pred vstopom je tudi pametno sprati vozilo z visokotlačnim čistilnikom, saj boste s tem odstranili večje delce, ki lahko v samodejni pralnici poškodujejo lak.

Za starejša vozila je smiseln tudi obisk servisne dvigalke, saj je dobro pregledati podvozje. Če najdemo rjo, jo moramo odstraniti, najlažje z žično krtačo, mesto pa še izdatno zaščititi.

Ne pozabite niti na zimsko čistilo za stekla!