Premijska znamka iz Švedske, ki je z zadnjimi nekaj modeli zadela v terno, predstavlja dva nova koncepta serije 40. Oba bosta postavljena na Volvovo novo platformo CMA (kompaktna modularna arhitektura), ki so jo razvili za manjše avtomobile in ki oblikovalcem nudi več svobode pri oblikovanju vozil. 

Švedsko podjetje ravnokar implementira ambiciozni načrt za revitalizacijo in repozicioniranje znamke v premijskem razredu, manjša vozila pa so pomemben del te strategije. Tako bo tudi med manjšimi vozili v prihodnosti moč naročiti električne različice in vtične hibride, kar je v skladu z odločitvijo, da bodo vsi avtomobili v hiši na voljo tudi v elektrificirani različici.

Koncepta bosta poleg hrabrega dizajna in možnosti električnega pogona tudi polno povezljiva, seveda pa tudi med najbolj varnima na svetu, kar je skladno z vrednotami znamke. Hakan Samuelsson, glava znamke, dodaja, da bodo prvi novi modeli serije 40 v produkciji od naslednjega leta naprej.

Videti pa je, da Volvo nekaj počne pravilno. V prvih treh mesecih 2016 je prodaja vozil te znamke narasla za 24 % v primerjavi z istim obdobjem lani, ob tem pa so zbrali operativnega profita 3,1 milijarde švedskih kron oz. pribl. 310 milijonov evrov.