Avto-moto

UPDATE: Novo pri touaregu

Božo Lalič / Auto Bild Slovenija
16. 9. 2014, 09.20
Posodobljeno: 16. 9. 2014, 09.25
Deli članek:

Že aprila predstavljen osveženi touareg bo pravi posebnež. Z novimi motorji in tehnologijo pa bo prepričal še večji krog kupcev v tem razredu.

O touaregu smo pisali že pred kratkim, zdaj pa dodajamo še nekaj novih podatkov, ki jih je VW ravnokar izdal.

Volkswagen je osvežen model Touareg predstavil že na avtosalonu v Pekingu, takrat pa je napovedal, da bodo v vozilo pričeli vgrajevati tudi varčnejše motorje.

Veliki SUV bo imel nadet aktualni VW-jev obraz s štirimi kromanimi letvicami na mreži hladilnika. Zadaj so spremembe majhne, a opazne, zajele pa so tako logotip, žaromete in vrata prtljažnika.

Točne cene še zaenkrat za naš trg niso na voljo, bo pa vstopna različica z V6 TDI motorjem v Nemčiji stala 52.125 evrov (150 kW). Najmočnejša različica bo imela vgrajen 4,2-litrski V8 TDI, ta bo stala slabih 75 tisočakov, pričakujemo pa lahko tudi hibridno različico s 3,0-litrskim TFSI bencinskim motorjem in 38-kilovatnim elektromotorjem. Prodaja bo stekla že jeseni letos.

----- UPDATE -----

VW je veliko energije vložil v razvoj in optimizacijo V6 TDI agregatov, oba bosta dosegala emisijsko normo EU6. Obema so namreč vgradili SCR katalizator (selektivna katalitična redukcija), s pomočjo katerega se v izpuhu zniža delež dušikovih oksidov.

Novost pri V6 agregatih je tudi funkcija jadranja, torej možnost vožnje v prostem teku. Med vklopom te funkcije se prekine povezava med motorjem in serijskim 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom, tako da se v fazah, ko voznik ne dodaja plina, izkorišča kinetična energija vozila. Posledično se seveda zniža poraba.

Šibkejši V6 TDI s 150 kW moči bo porabil 6,6 l/100 km, enako kot močnejši (193 kW). Poraba pri posebni različici za zahtevnejše terene, ta ima terenske dodatke in štirikolesni pogon z reduktorjem, je poraba padla s 7,3 na 6,9 l/100 km.

Med drugim bo za touarega na voljo tudi zračno vzmetenje. S slednjim bomo lahko razmak do tal povečali na 300 mm, nad 140 km/h pa se bo karoserija znižala in s tem izboljašala aerodinamiko vozila.