Napovedali so prihod mestnega i3 (2013) in športnika i8 (2014). Norbert Reithofer, vodilni upravnega odbora, pravi, da je kot tako kot član odbora kot inženir izjemno ponosen na ta projekt. BMW v prihodnosti načrtuje predstavitev novih modelov i.

Sicer pa i3 Concept preko zadnjih koles poganja elektromotor (125 kW), s pomočjo katerega bo dosegel 100 km/h v osmih sekundah, omejen pa bo na 150 km/h. Štirised se ponaša s prednjimi vrati, ki so obešena spredaj in zadnjimi vrati, ki so obešena zadaj, tako da bo vstop v vozilo preprost in udoben (podobno kot opel meriva). Karoserija je izdelana iz karbonskih vlaken, motor in šasija pa sta iz aluminija.

i3 Concept ima doseg med 130 in 160 km z enim polnjenjem, kar BMW opravičuje s trditvijo, da je i3 namenjen posameznikom iz urbanih okolij. Avtomobil tehta 1.250 kilogramov, medosna razdalja pa meri 2.570 milimetrov.

i8 Cocept je plug-in hibrid z trivaljnim motorjem z notranjim izgorevanjem, ki proizvede 162 kilovatov moči. 35 kilometrov bo ga lahko poganjal elektromotor, ki svojo moč skriva v paketu litij-ionskih baterij. i8 je športni avtomobil (2+2), ki bo po obljubah BMW-ja nudil tipičen športni občutek z nizkim položajem sedenja. Tudi športni predstavnik i ima karbonsko karoserijo in aluminijasto strukturo pod le-to. Končna hitrost športnika je 250 km/h, do 100 km/h z mesta pa bo prispel v manj kot petih sekundah. Porabil naj bi manj kot tri litre goriva. 

Oba avtomobila bosta sestavljena v Nemčiji, BMW pa bo za nove prostore porabil približno 400 milijonov evrov, zaposlil pa bo 800 ljudi.